fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ואז הגיעה ונסה

תזכרו את השם ונסה ברנס, מעצבת בגדי ים מנתניה, שמסתמנת כדבר הבא בשוק האופנה הישראלי. בינתיים היא הציגה בגני התערוכה בפני 5,000 אנשים והצטיידה בפרזנטורית נטלי דדון
צילום: אורן מדר
ונסה ברנס צילום: אורן מדר

מחר ב"חדשות נתניה"

השם הבא בעיצוב בגדי ים הוא ונסה ברנס. תרשמו. היא גרה בנתניה, והיא היתה היחידה שהציגה ביום העצמאות בתצוגת אופנה שהתקיימה בוילה בגני התערוכה בפני 5,000 אנשים מהאצולה הכלכלית הרוסית. תצוגת האופנה תשודר בערוץ האופנה MTV הישראלי.

ברנס מעצבת ותופרת לבד את בגדי הים שלה בסטודיו בביתה. נטלי דדון היא הפרזנטורית שלה זה שלוש שנים ומצולמת בקטלוג שלה. היא משתתפת בתצוגות אופנה ומוכרת בחוגי האופנה, וזוג בנות שהשתתפו ב"מרוץ למליון" תפרו את בגדי הים שלהן אצלה. ונסה, בת 38, אמא לשניים, עלתה לארץ מארגנטינה, גדלה בנתניה, בוגרת בית הספר אלדד במגמת עיצוב ופרסום. היא לא למדה עיצוב אופנה אבל בוגרות בית הספר לאופנה שנקר מבקשות לעשות אצלה סטאז'. פריטים שלה מוצגים בשורה אחת עם בגדי הים של גוטקס וספידו.

בעלה, מור, הוא עורך דין המומחה לנושא תמ"א 38 שעכשיו מתחיל פרויקט ראשון בנתניה. לפני שש שנים היא התחילה לעסוק בבגדי ים כתחביב, החלה למכור והשבחים שקיבלה עברו מפה לאוזן הביאו את הלקוחות הראשונות. היא לא משווקת לחנויות.

צילום: אורן מדר
ונסה ברנס צילום: אורן מדר

איך הגעת לעיצוב בגדי ים?
"כשהייתי צעירה הייתי מאוד רזה ולא מצאתי בגדים שהתאימו לי מבחינת המידה. כל מה שקניתי הייתי צריכה לתקן וכך התחלתי לתקן ולתפור. התחלתי ממש לעצב אחרי שחזרתי מטיול שורשים בארגנטינה ואורוגוואי. חזרתי עם קניות של בגדים ולא ידעתי בדיוק מה לעשות איתם. היו שם חולצות לייקרה צבעוניות והחלטתי לתפור לעצמי בגד ים. כך השתעשעתי ותפרתי עוד כמה. לאחר שהגיעו תגובות טובות מהחברות ובקשות שאתפור להן, הבנתי שיש בנות שצריכות התאמה מיוחדת לגופן ושאני יכולה לעשות מזה עסק".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות