fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"התוכניות שלי הן לחזור לארץ"

מעצבת האופנה נילי לוטן, שנמצאת בימים אלו בישראל לרגל סיבוב ההופעות של בעלה דיוויד ברוזה, מספרת על הדרך שעשתה מנתניה אל צמרת האופנה העולמית בניו יורק, מסבירה למה היא אוהבת את צבע החאקי ומגלה שעוד תשוב לישראל
נילי לוטן (צילום: גיל לביא)
נילי לוטן (צילום: גיל לביא)

במסיבת ההשקה של הקולקציה לקיץ 2014 שעיצבה מעצבת האופנה מנתניה נילי לוטן לא נראו דוגמניות ולא היה מסלול לדוגמניות. האירוע שהתקיים במנהטן שבניו יורק, התאפיין בזיקה לישראל כאשר להקה של רקדנים ישראלים יוצאי אוהד נהרין לבשו את מיטב הבגדים וביצעו ריקודים המבטאים את האנרגיה ואת הרוח של הקולקציה החדשה.

האירוע קיבל כותרות במיטב עיתוני האופנה ששיבחו את הכישרון של לוטן ואת הקולקציה החדשה. הקולקציה החדשה של לוטן היא בסגנון פשוט, קולי ושיקי, ברמה של מעצבי אופנה מפורסמים המלבישים שחקניות קולנוע, מינימליסטי מבחינת הצבע והגזרה.

לוטן משתמשת בבדים וחומרים יקרים כמו קשמיר ומשי, מביאה בדים מאיטליה ויפן ותופרת גזרות ישרות ומתוחכמות, כמעט בלי תפרים, כך שהבגד מלטף את הגוף וגורם לאשה להיראות סקסית ובאותה המידה יומיומית. הצבעים שלוטן אוהבת הם שחור ולבן, וכישראלית היא עובדת גם עם חאקי המזכיר לה את הימים היפים של שירותה בצה"ל. השנה אפשר לראות בקולקציה שלה בנוסף לאפור ולחאקי גם נגיעות של אדום.

הסגנון המינימליסטי שלה מבחינת הצבע והגזרה מתאים למעמד הבינוני הגבוה ומספר שחקניות קולנוע הן לקוחות קבועות שלה. יש לה אסתטיקה נקייה ללא התחכמויות, והיא מככבת במגזינים לאופנה כמו "ווג" ו"אל".

גם פאריס הילטון
בישראל בכלל ובנתניה בפרט, מאוד גאים בהצלחה של לוטן. אחותה של לוטן, רחל שפירא דותן מרמת פולג, אומרת: "נילי מאד מצליחה בניו יורק. היא מוכרת ביותר מ-200 חנויות ברחבי העולם ובין לקוחותיה סלבים ושחקניות כמו גווינת פלטרו ופאריס הילטון והדוגמנית היידי קלום. האולם הגדול בו היתה ההופעה משמש אותה לתצוגה לקניינים וגם למופעים של דיוויד ברוזה. הטרייבקה הוא אזור מלא בצעירים, האזור הכי חם בסמוך לסוהו של אמנים ושחקנים ועשיר במסעדות. אני חושבת שההצלחה שלה קשורה לאהבה לברוזה, אהבה המובילה אותה ליצירתיות. הם שניהם מאד פעילים ויצירתיים תוך שהם נותנים מרחב וכבוד אחד לשני".

לוטן, ילידת נתניה, חיה במנהטן ב-30 השנים האחרונות, לשם נסעה מיד לאחר שסיימה את לימודיה במכללת שנקר. היא הצטרפה לבעלה הטייס זאב לוטן שנסע לניו יורק לצורך לימודים. אבל מבין שני בני הזוג מי שעשה קריירה בארצות הברית זו נילי. בני הזוג נפרדו והיום נילי לוטן נשואה לזמר דיוויד ברוזה שחי על קו ניו יורק-תל אביב. בימים אלו שניהם נמצאים בארץ לסדרת הופעות של ברוזה.

לסיפור המלא, עברו למהדורה הדיגיטלית של עיתון "חדשות נתניה"

נילי לוטן (צילום: גיל לביא)
נילי לוטן (צילום: גיל לביא)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות