fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השוער דין גל זומן לנבחרת האולימפית

"זה כיף גדול ומחמיא מאוד להיות מוקפץ לנבחרת האולימפית למרות שאני צעיר יותר", אמר השוער הצעיר על זימונו לאימוני הנבחרת
דין גל (צילום: רולנדי ברנשטיין)
דין גל (צילום: רולנדי ברנשטיין)
דין גל (צילום: רולנדי ברנשטיין)
דין גל (צילום: רולנדי ברנשטיין)

שוער קבוצת הנוער של מכבי נתניה, דין גל, זומן בשבוע שעבר להתאמן עם הנבחרת האולימפית של ישראל (U-21) לקראת המשחקים מול נבחרות נורבגיה ופורטוגל.

גל (יליד 1995), גדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה ומשמש כשוער הראשון של נבחרת הנוער של ישראל. כאמור, הוא הוקפץ לסגל הנבחרת האולימפית של ישראל בה משחקים ילידי 1993 ו-1994. בכך מצטרף גל לשחקני מכבי נתניה ירין חסן ועומר צלישר שנכללים גם הם בנבחרת האולימפית.

דין גל: "זה כיף גדול ומחמיא מאוד להיות מוקפץ לנבחרת האולימפית למרות שאני צעיר יותר. שמחתי מאוד לקבל את הזימון לנבחרת ואני גאה להיכלל בנבחרות ישראל השונות, אני מקווה שאני אוכיח שאני ראוי להיות בנבחרת האולימפית. אני חושב שבלי העבודה הקשה שלי במחלקת הנוער, בקבוצת הנוער אצל ישראל צרפתי ובלי עזרה ותמיכה ענקית מצד מאמן השוערים עופר בסון שמאמן אותי המון שנים, מלמד ומסביר לי ומתקן את הטעויות לא הייתי מגיע למעמד הזה".

גל התייחס למטרות שלו העונה בנבחרת ובקבוצת הנוער של מכבי נתניה: "אני מקווה לקחת את ההזדמנות שקיבלתי בנבחרת האולימפית ולהמשיך את היכולת הטובה שאני מציג בתקופה האחרונה אם בקבוצה ואם בנבחרת. המטרה שלי היא קודם כל להמשיך להיות שוער ראשון בקבוצת הנוער שלי וגם בנבחרת הנוער, והשאיפה שלי היא להמשיך ולהשתפר ולהתקדם לאט לאט בכל מסגרת שאני פעיל בה".

על פתיחת העונה הצולעת של קבוצת הנוער הוסיף: "ברור שהתחלנו את העונה בצורה לא טובה, יש לכך מספר סיבות שונות ואני בטוח שנתחבר עוד יותר בקרוב ובעבודה קשה עם ישראל וכל הצוות הדברים יראו אחרת. אני מאמין שבסוף העונה נעמוד ביעדים שהמאמן הציב לנו בתחילת העונה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות