fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרצל קרן יתמודד לראשות עיריית נתניה

חבר מועצת עיריית נתניה הרצל קרן מכוון לכיסא של מרים פיירברג. לה הוא מציע שתתמודד לכנסת. והוא בכלל לא מצטנע: "הפכתי למותג בנתניה ובכל הארץ"
חבר מועצת עיריית נתניה הרצל קרן
הרצל קרן (צילום: יח"צ)

 לא רק ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו הודיע שהולכים לבחירות אמש (שלישי), גם חבר מועצת  עיריית נתניה הרצל קרן הודיע כי יתמודד בבחירות המוניציפליות הקרובות לראשות העירייה. לדבריו ראש עיריית נתניה מרים פיירברג צריכה לפרוש ולהתמודד לכנסת.

חבר מועצת עיריית נתניה הרצל קרן
אני בשל. הרצל קרן (צילום: יח"צ)

"אני חושב שאני האיש הכי משפיע מבין נבחרי הציבור במועצת העיר, אחרי ראש העירייה, אני חושב שצריך שינוי",  הסביר קרן שחיכה למועד הנכון כדי להתמודד לראשות העירייה ועסק בכל הקדנציה האחרונה בפעילות ציבורית.

 "עכשיו אני בגיל המתאים עם ניסיון עשיר ורקורד מתבקש להתמודד, הפכתי למותג בארץ. יש לי אינספור הישגים, סטודנטים לומדים את הבג"צים שלי, אני ותיק ומנוסה, שקול וישר דרך והכי חשוב, מלא מרץ ואנרגיה לשנות ולכן, אני מאמין שאני מתאים ומוכן להיות ראש עיריית נתניה".

קרן מסייג את מועמדתו שרק אם תהיה מלחמה או שיגיע מועמד חיצוני רציני הוא יעכב את הצעד הזה ומוסיף: בכל הארץ רואים שראשי ערים רבים נופלים בקדנציה השלישית או ברביעית. צריך להגיד למרים תודה על שלוש קדנציות מוצלחות. היא יכולה להצליח בכנסת".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות