fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפסד כפול

אמנון זוהר (צילום: ארכיון)

לא שקט במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק בכלל ובקבוצת נערים א' בפרט. הקבוצה מדורגת במקום האחרון לאחר שבעה מחזורים עם מאזן שלילי של שתי תוצאות תיקו וחמישה הפסדים.

במהלך חול המועד ובשבת שעברה נערכו שני מחזורי ליגה בשכבת גיל נערים א' – ובשניהם הקבוצה הפסידה.

במשק הראשון הובסה טוברוק בחוץ 3:0 מול הפועל תל אביב, ושלושה ימים מאוחר יותר הפסידה בבית 3:1 למכבי חיפה (דור ברנדוין כבש את השער היחיד לטוברוק).

במועדון מאוכזבים מפתיחת העונה החלשה ומיכולתו של המאמן אמנון זוהר ולא מן הנמנע כי לא יהיה מנוס מזעזועים. זוהר, שאימן בעבר במועדון, עזב וחזר  כמאמן נערים א', לא מצליח להרים את הקבוצה. "אנחנו צריכים להיראות טוב יותר. קבוצת נערים א' תהיה בעונה הבאה קבוצת הנוער והיא לא יכולה להיראות כמו שהיא נראית עכשיו", אמר גורם במועדון.

אמנון זוהר (צילום: ארכיון)
אמנון זוהר (צילום: ארכיון)

בשבוע הקרוב צפויה להיערך פגישה בין הבעלים אריק איזיקוביץ', המנהל המקצועי אברהם בכר והצוות המקצועי של הקבוצה כדי לבדוק כיצד אפשר לשפר את היכולת במהירות האפשרית.

קבוצת נערים ב' של טוברוק ממשיכה במומנטום הטוב ובשבת שעברה ניצחה בחוץ את מכבי מעיליא 2:0 (אליאור חסיד ועדי וקנין כבשו).

נערים ג' של טוברוק העפילה השבוע לשלב הבא בגביע המדינה לאחר ניצחון ביתי 0:4 על הפועל הרצליה (משה לורנס, לידור מימון, מוחמד קבהא ויונתן אוחיון כבשו לטוברוק).

קבוצת הנוער של המועדון נמצאת בפגרה בשל יציאתה של נבחרת הנוער של ישראל לטורניר מוקדמות אירופה באנדורה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות