fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הפחתי חיים במלון גולדאר"

שירה אפק, אדריכלית ילידת נתניה, ראתה בילדותה את המלון המיתולוגי עומד עזוב ומוזנח סמוך לכיכר העצמאות, ולא היתה יותר שמחה ממנה כאשר קיבלה את פרויקט עיצוב הפנים של המלון לקראת הפיכתו למלון לאונרדו פלאזה מרשת פתאל
לאונרדו פלזה

היא רק בת 31 וכבר הספיקה לעצב מלון. תכירו את שירה אפק, ילידת נתניה, אדריכלית בוגרת הפקולטה לאדריכלות באוניברסיטת תל אביב, שעוסקת בעיצוב פרויקטים ציבוריים כמו בתי מלון, קניונים, מגדלי מגורים, משרדים ועוד במסגרת עבודתה במשרד בוקי צוקר אדריכלים ומעצבים. בין הפרויקטים המרכזיים שניהלה היה מלון לאונרדו בנתניה, שהוקם על השלד של מלון גולדאר המיתולוגי שנרכש על ידי רשת מלונות פתאל ושופץ בעלות של כ-50 מיליון שקלים. אפק עשתה דרך ארוכה מימיה בבית הספר היסודי בנתניה, שם הכרתי אותה, ועד היום.

לאחרונה פגשתי אותה בחנוכת מלון לאונרדו בנתניה והתמלאתי גאווה מקומית, כאשר האדריכל בוקי צוקר, בעליו של משרד "בוקי צוקר אדריכלים ומעצבים", סיפר שאת מלאכת העיצוב של המלון עשה ביחד עם אפק. חמש דקות מהים משרדו של בוקי צוקר הופקד על תכנון ועיצוב הפנים של המלון הפעיל החדש ביותר בנתניה, כאשר את התכנון של שיפוץ המבנה עשה האדריכל הנתניתי גבי טטרו. תושבי העיר ראו במשך חודשים רבים את הבניין בשלבי השיפוץ החיצוני שלו והיו סקרנים לראות מה אפשר לעשות ממבנה שעמד במשך שנים ארוכות נטוש בכיכר העצמאות. מסתבר שאפשר הרבה מאוד. התוצאות בהחלט מרהיבות.

איך מתחילים בעבודת עיצוב כזו?

"עבודת התכנון כללה את עיצוב פנים המלון – השטחים הציבוריים כמו הלובי, חדר האוכל ואולם האירועים  ועד החדרים והסוויטות. העבודה מתחילה מול הלקוח. הלקוחות נותן תשובות ולפיהן מנסחים פרוגרמה מלאה. באופן הזה מחליטים על חלוקת השטחים הציבוריים של המלון וגודלם בהתאם". בלאונרדו קיבלתם שלד מוגדר יחסית. "נכון, בלאונרדו גודל החללים והחדרים היה ידוע מראש, זו עבודה של שיפוץ בניין קיים. אחרי שלמדנו את הפונקציות של המלון והאילוצים בשטח הכנו פרוגרמה והצגנו אותה ללקוח. הצעד הבא היה להציג ללקוח חדר לדוגמה. במהלך העבודות באתר הצגנו שתי אופציות לחדר סטנדרטי מושלם – מריצוף, תקרה, תאורה ועד כלי מיטה ואביזרים משלימים בחדר הרחצה  והלקוח בחר את האופציה המועדפת עליו".

הסיפור המלא יתפרסם מחר ב:"חדשות נתניה".

לאונרדו פלזה והמשרדים ששופצו (צילום: רותי ברמן)
לאונרדו פלזה והמשרדים ששופצו (צילום: רותי ברמן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות