fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הסיבוב השני יהיה סיפור אחר לגמרי"

מאמן מכבי נתניה סלובדן דראפיץ' מרוצה מהקצב של הקבוצה, אבל מודה שיש עוד מה לשפר. בפגישה עם הבעלים אייל סגל יידון החיזוק בינואר, אבל לכולם ברור שהחיזוק יבוא על חשבון שחרור שחקנים
"כלום לא בא בקלות". סלובודן דראפיץ' (צילום: אתר דאבל פס)

מכבי נתניה ממשיכה במסע הניצחונות אך עם הרבה מזל ויכולת חלשה. ביום שישי האחרון ניצחה בבית 0:1 את על הפועל ראשון לציון.

חסרונו של הקפטן ערן לוי ניכר היטב במהלך המשחק, ורק בדקה ה-55 הצליח רועי דיין לכבוש את שער הניצחון. דרפיץ' אמר בסיום: "אני חושב שהיה לנו קצב טוב וקצת פחות לחצנו כמו שאנחנו יודעים אחרי איבודי כדור. השארנו את ראשון לציון כמעט על אפס הזדמנויות ואני שמח על כך. אני מאוד מרוצה מהקצב, הגענו להרבה מצבים, ואני חושב שהתוצאה הייתה צריכה להיות יותר גבוהה. חששנו מהם כמו שאנחנו חוששים מכל קבוצה. אמרתי לשחקנים באסיפה שמי שיכול לנצח אותנו זה רק אנחנו בעצמנו. הוכחנו בסיבוב הראשון שאנחנו קבוצה איכותית, אבל יש לנו עוד מה לשפר. הסיבוב השני יהיה סיפור שונה לגמרי ויהיה הרבה יותר מעניין״.

בעקבות הניצחון נשארה נתניה במקום השלישי עם נקודה אחת פחות מהשנייה רמת גן ושלוש נקודות פחות מהמובילה הפועל עכו. במועדון ממשיכים לעקוב בדריכות אחר פרשת הפועל תל אביב שנכנסה להליך הקפאה, שמשמעותו על פי תקנון ההתאחדות לכדורגל היא הורדה של תשע נקודות. בשבוע שעבר דרשה נתניה החזרת תשע הנקודות שהורדו לה אם הפועל תל אביב תישאר עם הנקודות כפי שקבע בהחלטת ביניים בית המשפט העליון.

"כלום לא בא בקלות". סלובודן דראפיץ' (צילום: אתר דאבל פס)
"כלום לא בא בקלות". סלובודן דראפיץ' (צילום: אתר דאבל פס)

דרפיץ' התייחס לנושא באופטימיות זהירה: "עשינו סיבוב נפלא, אם יחזירו לנו תשע  נקודות זה יהיה פנטסטי. כלום לא בא לי בקלות בחיים, אז כנראה שגם זה לא יקרה. אני לא מסתכל על הפחתת הנקודות, אם נוכל לעלות ליגה בלעדי הנקודות, אני אהיה הכי שמח. יש דיונים עדיין, אני לא יכול להשפיע מפה על הורדת נקודות של הפועל".

הצוות מקצועי צפוי להיפגש עם הבעלים אייל סגל ולדון עמו בנושא החיזוק בינואר. סגל הצהיר יותר מפעם אחת כי הוא לא מתכוון לחרוג מהתקציב, ואם המאמנים יחליטו לעשות שינויים זה יהיה על חשבון הסגל הנוכחי. בעיה נוספת שעדיין מטרידה את דרפיץ ועוזרו שי ברדה היא הפציעה של הקשר ניקולס אולסק שטרם ידוע כמה זמן ייעדר מהמגרשים. הצוות ימשיך לעקוב אחר החלוץ שון ויסמן, הרכש המשמעותי ביותר שהגיע בקיץ האחרון, אך נפצע ורק בשבועות האחרונים חזר לכושר מלא. בשבועות הקרובים יוחלט לגבי עתידו בקבוצה. שמות נוספים שעלו על הפרק הם המגן אורי מגבו מבית"ר ירושלים, ישראל זגורי מהפועל תל אביב, עידן שמש מבני סכנין ותומר סוויסה מהפועל אשקלון.

דרפיץ: ״אנחנו מחפשים חלוץ, קשר, בלם. אנחנו בוחנים את שון ויסמן שלא שיחק הרבה בגלל הפציעה. בשבוע הבא מתוכנן משחק אימון ונוכל לראות אם הוא כשיר. חוץ ממנו זה יהיה מבחן לשחקנים נוספים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות