fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנשים של אליצור חזרו לנצח אחרי שני הפסדים

בנתניה הכריזו על המשחק מול אליצור חולון כאחד המשחקים החשובים של העונה. השחקניות עמדו במשימה וניצחו 68:75 בבית
בלטה בין הישראליות. מאיה איסרוב (צילום: רולנדי ברנשטיין)
בלטה בין הישראליות. מאיה איסרוב (צילום: רולנדי ברנשטיין)

לאחר שני הפסדים בשבוע אחד, ידעו בקבוצת הנשים של אליצור נתניה כי הפסד נוסף יכניס את הקבוצה למיני משבר. לכן, הכריזו על המשחק מול אליצור חולון כאחד המשחקים החשובים של העונה.

החניכות של המאמן זהר רייזמן, הגיעו למשחק עם מוטיבציה והכנה טאקטית טובה והציגו כדורסל נכון שהביא לניצחון 68:75. גם בשבוע הקרוב צפויה נתניה לערוך שני משחקים תוך ארבעה ימים כאשר מחר (חמישי) תצא נתניה למשחק חוץ מול בנות הרצליה וארבעה ימים לאחר מכן תתארח אצל בנות הפועל ראשון לציון.

נתניה פתחה טוב אתה משחק ואחרי ריצת 0:7 עם נקודות חשובות של ג'זמין האסל, היא עלתה ליתרון 5:13. שחקניות חולון ניסו לצמק את ההפרש, אך נתניה שיחקה מצוין בשני צידי המגרש. 6שניות לסיום הרבע הראשון דניאל דקל-סנפורד קלעה סל נוסף והשלימה ריצת 0:8 נוספת של נתניה וקבעה יתרון 10:23 לזכות נתניה בסיום הרבע הראשון.

הרבע השני המשיך באותה מגמה כאשר שחקניות חולון ניסו לחזור למשחק אך השחקניות של זהר רייזמן ואורי מאיר מנעו זאת והמשיכו לשלוט במשחק, עם שתי נקודת של מאיה איסרוב שקבעו יתרון של 19:31 לזכות נתניה. בהמשך נתניה הצליחה לעלות ליתרון שיא של 21:34, אבל כאן הגיעה המהפך, וריצת 0:13 של חולון הביאה לשוויון. המחצית הסתיימה ביתרון זעום לנתניה 34:36.

תחילת הרבע השלישי היה שקול, אך בהמשך חולון הצליחה לעלות ליתרון ראשון במשחק 42:39. נתניה לא נשברה והחזירה לעצמה את היתרון 42:43. שחקנית חולון ברניס מוסבי עם שלשה גדולה החזירה לקבוצתה את היתרון 45:43 אשר היה האחרון שלהם במשחק.

הרבע האחרון החל בשליטה מקומית ושש דקות לסיום מאיה איסרוב השלימה ריצת 0:11 אשר החלה בסיום הרבע השלישי והעלתה את נתניה ליתרון של 50:62. חולון הצליחה לעצור את הריצה המטורפת של נתניה, אך לא צלחה במשימה ובסיום נתניה משיגה ניצחון חשוב 68:75.

האוטס כרגיל בלטה בנתניה עם 22 נקודות ומאיה איסרוב בלטה בין הישראליות עם 11 נקודות, ארבעה כדורים חוזרים ועשרה אסיסטים.

עוזר המאמן נתניה אורי מאיר: "אנחנו גאים בבנות שידעו לשים בצד את המשחקים האחרונים ולנצח את המשחק הזה, כל מי ששיחקה הערב נתנה את התרומה שלה בין אם זה בהגנה ובין אם זה בהתקפה. לראשונה העונה הישראליות קלעו יחד מעל עשרים נקודות וזה ללא ספק אחד המפתחות לניצחון".

בלטה בין הישראליות. מאיה איסרוב (צילום: רולנדי ברנשטיין)
בלטה בין הישראליות. מאיה איסרוב (צילום: רולנדי ברנשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות