fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"המשפחה והעיר כולה מזועזעים מהטרגדיה הגדולה"

די בן גד, תושב נתניה בן 37 נהרג השבוע בתאונת דרכים קטלנית על ידי גנב רכב
גדי בן גד ז"ל (צילום עצמי)
גדי בן גד ז"ל (צילום עצמי)
גדי בן גד ז"ל  (צילום עצמי)
גדי בן גד ז"ל (צילום עצמי)

גדי בן גד, תושב נתניה בן 37 נהרג השבוע בתאונת דרכים קטלנית בו תושב עזה שנהג במכונית מרצדס אותה גנב.  בן גד בנם של יהודית וד"ר יצחק בן גד, לשעבר קונסול ישראל בשיקגו ויקיר העיר נתניה, עבד בחברת אמדוקס. לפני כתשעה חודשים נישא לאהובתו אנה. הלווייתו התקיימה עוד באותו יום בהשתתפות מאות משתתפים ובהם ראש העירייה מרים פיירברג וסגניה.

מחקירת המשטרה עולה, כי הגנב, תושב עזה השוהה בישראל בניגוד לחוק, פרץ לרכב מרצדס בהרצליה פיתוח, נטרל את מערכות ההגנה ונמלט מהמקום עם הרכב. בעקבות דיווח שהגיע למשטרה על הגניבה, הוקמו מחסומי דוקרנים והוזעקו ניידות לכיוון כביש 5 במחלף הכפר הירוק. מהמשטרה נמסר כי הגנב שראה מרחוק את אורות המשטרה, האט את נסיעתו וביצע פניית פרסה תוך כדי נסיעה מהירה נגד כיוון התנועה. בהגיעו לעיקול, התנגש הגנב חזיתית בנהג רכב פרטי שנסע כחוק. מעוצמת ההתנגשות נהרג גדי בן גד וגם גנב הרכב.

גדי היה בחור מוכשר מאוד, איש העולם הגדול, מבריק, צפו לו עתיד גדול, היה מנהיג, חריף שכל, ויחד עם זאת צנוע מאוד, איש נעים הליכות וחייכן שכולם אהבו והיו גאים בו. הוא גדל והתחנך בנתניה, כאן שימש אביו כסגן ראש העיר. בהמשך היה לפרקים גם בארה"ב שם שימש אביו בשתי תקופות כקונסול ישראל בשיקגו ולאחר מכן בפלורידה.

"המשפחה כולה והעיר כולה מזועזעת מהטרגדיה הגדולה" אומר בן משפחה: "ד"ר בן גד הוא אחד האנשים האהובים באזור ואנשים בהלם מהאסון שפקד את משפחתו. הפרטים שידועים לנו על התאונה הם מה שפחות או יותר פורסם בתקשורת , אבל בהחלט מגיע למשפחה לדעת יותר מה בדיוק קרה שם, מה בדיוק התרחש. זה לא יחזיר לנו לצערנו את גדי היקר שחייו קופדו באופן כה אכזרי אבל בכל זאת אנו רוצים לדעת מה התרחש בדיוק. כל בני המשפחה והחברים עוטפים את הוריו, אשתו ואחיותיו אבל לא מוצאים את המילים לנחם על פטירתו בטרם עת של בחור צעיר מוכשר ואהוב שכל העתיד היה לפניו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות