fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלכה לעולמה אפי האוס, מייסדת ומנכ"לית רשת בילבונג

בית העלמין בבית חירות לא ידע הלוויה כה גדולה ומכובדת בהשתתפות מאות שליוו את אפרת- אפי האוס ז"ל , שנפטרה ממחלה קשה לאחר מאבק ממושך. האוס הצנועה והמשפחתית, הייתה המייסדת והמנכ"לית של חברת בילי האוס, זכיינית המותגים 'בילבונג' ו'ריף' בישראל
מנכ"לית, וקודם כל אמא. אפי האוס ז"ל (צילום באדיבות המשפחה)
מנכ"לית, וקודם כל אמא. אפי האוס ז"ל (צילום באדיבות המשפחה)

מאות ליוו בשבוע שעבר בדרכה האחרונה את אפרת- אפי האוס, 44 תושבת בית חרות, המייסדת והמנכ"לית של חברת בילי האוס זכיינית המותגים "בילבונג" ו"ריף" בישראל. אפי נפטרה ממחלה קשה אתה התמודדה בגבורה בשנים האחרונות. היא הותירה אחריה שתי בנות: הגר ואלמה, הורים מסורים סימה ועמי, אחיות אורית ושרי שהיו לצידה עד שנפטרה בביתה.

בית העלמין בבית חרות לא ידע לוויה כל כך גדולה. סדרני תנועה עצרו את התנועה בכביש וכיוונו את המשתתפים למגרשי החניה. ללוויה הגיעו אנשי עסקים מכל הארץ, עובדי חנויות בילבונג בארץ וחברים שאפי היתה כל כך יקרה להם.

מנכ"לית, וקודם כל אמא. אפי האוס ז"ל (צילום באדיבות המשפחה)
קודם כל אמא. אפי האוס ז"ל (צילום באדיבות המשפחה)

כמעט שנה הם ליוו אותה 24 שעות ביממה. הוריה ואחיותיה המסורים שלא עזבוה לרגע: "כל הזמן אופטימית ומחייכת, טובת לב, יוזמת, מנהלת ונותנת בסתר. היית אשת העולם הגדול, מנכ"לית של חברת אופנה גדולה אבל מעולם לא השתמשת בתואר הזה. כל כך צנועה", הספידה אותה אחותה הגדולה אורית. "אהבת את השיר 'יש בי אהבה והיא תנצח', חשבתי שאכן ננצח אבל הפסדנו בגדול. היה לך כל כך הרבה עוד לתת. היית כל כך מוכשרת כל דבר שנגעת בו היה רקום ביופי, אהבה ואנושיות" ספדה לה אחותה שרי.

מי שעבדה אצל אפי, שיר יגל, והפכה להיות כבת משפחה לאפי לא עזבה אותה ליום אחד, השרתה עליה רוגע והכניסה בה אמונה, אמרה בלוויה: "אני מעריצה אותך על תעצומות הנפש, על כוח הסבל, על האמונה והדבקות בדרך שלך. את מיוחדת במינה. זרעת פרחים של אהבה בכל מי שבאת במגע עמו. כמנהלת, ידעת לאסוף את כל החלקים למשהו אחד, שלם ומדויק. היינו כולנו לויאליים אלייך במאת האחוזים, רצינו להיות העובדים הטובים ביותר עבורך כדי שתהיי מרוצה ומאושרת".

ומשהו אישי. אפי הייתה שכנה שלי במשך יותר מעשר שנים. כשכנה ראיתי אישה צעירה ויפה שיוצאת בבוקר לעבודה וחוזרת בצהרים לקבל את הבנות. כשכנה ראיתי אישה צנועה שלא החצינה את המעמד הכלכלי שלה ואת ההצלחה העסקית שלה. היא לא ענדה יהלומים ולא נהגה במרצדס. היא היתה אישה צנועה שכיבדה את הוריה, עובדיה ולקוחותיה וגידלה באהבה גדולה את שתי בנותיה.

חברת בילי האוס החלה דרכה בשנת 1994 ביבוא ושיווק של מותג הגלישה בילבונג ומאוחר יותר גם את המותג REEF, מותגי אופנה לצעירים, המתמחים בבגדי גלישה ובאביזרים נלווים. אפי שהיתה הרוח החיה והמובילה בחברה שהוקמה ביחד עם בעלה, צחי האוס, הצליחה לבנות את בילבונג כמותג הגלישה והלייף סטייל המוביל בישראל. בילבונג מונה היום 36 סניפים ובהם 315 עובדים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות