fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הלוואי שנהיה בפלייאוף העליון"

29 משחקים חלפו מאז הניצחון של נתניה בליגת העל, יותר מ-700 ימים האוהדים המתינו בסבלנות וכשהצהובים חזרו לנצח, זה קרה בגדול ובסטייל, 0:3 מול הפועל רעננה בביתה. בינתיים זה נראה מצוין
חוסר מזל מדהים. ערן לוי (צילום: שלומי גבאי ארכיון)
חוסר מזל מדהים. ערן לוי (צילום: שלומי גבאי ארכיון)

יותר מ-700 ימים חיכו אוהדי מכבי נתניה בסבלנות. כמעט שנתיים חלפו מאז הניצחון האחרון שלהם במסגרת ליגת העל – 29 משחקים מאז הניצחון על בני יהודה בחודש אוקטובר 2015. השבוע זה הגיע, כאשר נתניה הביסה בסטייל 0:3 את הפועל רעננה בביתה.

מיותר לציין את השמחה שפרצה מכל כיוון. השחקנים חגגו עם הקהל לאחר שריקת הסיום והמשיכו נלהבים לחדר ההלבשה. ערן לוי ודיא סבע, כובשי השערים, גרפו את רוב המחמאות, וסבע שכבש צמד אף קיבל פרגון מחברו, ויקי כחלון, שקרא לאלישע לוי לזמנו לנבחרת ישראל. סבע עצמו לא הצטנע כשנשאל על כך לאחר מכן – ובצדק.

בנתניה נהנו משובו של המגן בן צעירי, שריצה עונש הרחקה מול הפועל עכו, ומברנקו ורגוץ' שנותח ביולי וחזר מהר מאוד לעניינים. החלוץ הקרואטי, בהופעת הבכורה בליגת העל, שיתף פעולה בצורה מעולה עם טים הויבך במרכז ההגנה והשניים שמעולם לא שיחקו יחד נראו מחוברים מאוד.

בנתניה ציינו לטובה את רביעיית ההגנה ואת החלוץ אלחסן קייטה. "הוא חלוץ טוב, חזק ומהיר, כזה שיוסיף לנו הרבה", אמרו בקבוצה.

"כרגע המטרה להישאר בליגה". ערן לוי (צילום ארכיון: שלומי גבאי)
"כרגע המטרה להישאר בליגה". ערן לוי (צילום ארכיון: שלומי גבאי)

לפחות על פי המשחק הראשון, אם יש משהו שמאפיין את מכבי נתניה העונה יותר מהכל זהו הרעב להצלחה ובינתיים זה מביא תוצאות. יחד עם זאת, למרות הסיבה הראויה למסיבה, בנתניה כבר מיהרו לרדת אל הקרקע ולהסתכל קדימה. "הייתה אווירה טובה מאוד, חגגנו בטירוף עם הקהל, אבל עדיין לא יצאנו מגדרנו", אמר שחקן בקבוצה. "בשני הקרוב תהיה אווירה יותר טובה מול מכבי תל אביב, נבוא למשחק אש. צריך להמשיך ככה בדיוק, יש לנו מטרות לעמוד בהן ואנחנו צריכים לשמור על יציבות".

סבע אמר: "גם נגד הפועל באר שבע ונגד הפועל עכו נראינו טוב, זה שהוצאנו מולן נקודה זה לא אומר כלום. אנחנו משחקים לפי שיטה מסוימת ומתקדמים ממשחק למשחק. אנחנו שמחים שהפעם הצלחנו להבקיע שערים וגם לא ספגנו. צריך להמשיך בעבודה קדימה".

ערן לוי אמר: "הלוואי שנהיה בפלייאוף העליון, אבל עדיין מוקדם להגיד את זה, אנחנו במחזור השלישי וצריכים לשמור על היכולת הזו במשחקים הבאים. כרגע המטרה היא להישאר בליגה".

בסיום המחזור השלישי נתניה ממוקמת במקום החמישי ונראית מצוין. לולא חוסר המזל, השער שספגה בדקה האחרונה, היא הייתה יכולה להתמקם גבוה יותר.

המחצית הראשונה מול רעננה הייתה מעט מנומנמת בחלקה הראשון, אך כשהצהובים התעוררו והחלו לתקוף, רעננה לא הצליחה להגיב, מלבד השוער שלה שהצליח להדוף את עדן שרם, ערן לוי, אביב אברהם ודיא סבע שהרבו להחמיץ.  המחצית השנייה הייתה כבר אופרה אחרת. לוי המתוסכל החל לבעוט יותר ויותר מרחוק, שוער רעננה עמד בכל המבחנים בגבורה, אך השער הנתנייתי היה עניין של זמן. בדקה ה-60 הצליח ערן לוי להכניע את השוער הנהדר של רעננה בבעיטה חזקה מרחוק. עשר דקות לאחר מכן כבש סבע את השני ודקה לסיום השלים צמד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות