fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הטיילת והרחובות סביב מרכז העיר זועקים הצילו"

יותר ויותר תושבים מתלוננים על רחובות מלוכלכים ופחי זבל גדושים. העירייה: "עובדי הניקיון עובדים סביב השעון. יחד עם זאת, נפעל להגברת הפיקוח"
משפחות משאירות זבל. טיילת שקד (צילום: עצמי)

בשבועות האחרונים מתרבות התלונות על ירידה דרסטית במצב הניקיון בעיר. "נתניה מלוכלכת. אין אכיפה, אין ניקיון, טיילת שקד והרחובות סביב מרכז העיר זועקים הצילו", אומרת תושבת העיר, "משפחות מבלות בטיילת ומשאירות אחריהן כמויות גדולות של זבל".

ואכן כל מי שעובר בטיילת שקד ובשדרות ניצה לא יכול שלא להתעלם משקיות ריקות של חטיפים זרוקות על הרצפה, כמו גם צלחות חד פעמיות ושקיות אשפה גדושות. הלכלוך הגיע עד הפארק החדש למדע שליד מלון ווסט לגון המפואר שרק נחנך החודש. "הפארק הזה מדהים ביופיו. לא ברור לי למה מוכרחים לאכול שם ולטנף את הסביבה? לא רואים שם עובדי ניקיון של העירייה", אומרת התושבת.

משפחות משאירות זבל. טיילת שקד (צילום: עצמי)
משפחות משאירות זבל. טיילת שקד (צילום: עצמי)

מדי בוקר מבחין שרגא שומר, בעל חנות תכשיטים בכיכר העצמאות, בלכלוך הרב שנותר בטיילת לאחר בילויי הערב הקודם. "למה אני צריך לראות את הטינופת הזאת בבוקר? לא רק אני רואה את זה. גם התיירים שלנים בבתי המלון שלמה המלך והעונות. לדעתי, הם כבר לא יחזרו לנתניה".

לאורך רחובות ראשיים כמו וייצמן וסמילנסקי זרוקים רהיטים ישנים ופסולת רבה זרוקה על המדרכות וסביב פחי האשפה.

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "עובדי הניקיון עובדים סביב השעון. יחד עם זאת, נפעל להגברת הפיקוח. מדי חודש נרשמים מאות דוחות בגין השלכת פסולת ביתית, פסולת בניין ועסקים ברבים. כל קריאה נענית על ידי פקח שחולש על האזור, כל תלונה מטופלת ואנו נמשיך לבצע סיורים יזומים וכן מתן מענה לפי תלונות למען רווחת התושבים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות