fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלו העבודות להקמת גשר השרון

הגשר עתיד להשתרע על 20 דונם בסמיכות למכללת אורט הרמלין והנפתו צפויה כבר בחודש הזה בעלות 74 מיליון שקלים
גשר השרון (הדמיה ח.ל.ת)
גשר השרון (הדמיה ח.ל.ת)

עיריית נתניה באמצעות ח.ל.ת החלה בעבודות להקמת גשר השרון בעלות 74 מיליון שקלים, רובם במימון המדינה. הגשר יחבר בין קריית השרון ואזור התעשייה הדרומי במסגרת פתרונות התחבורה שמקדמת העירייה. הגשר עתיד להשתרע על 20 דונם בסמיכות למכללת אורט הרמלין והנפתו צפויה כבר בחודש הזה. הפרויקט כולו יסתיים באוגוסט 2014.

את הגשר תכננו אדריכל אריה גונן, גונן אדריכלים ומתכנני ערים. ניהול הפרויקט הופקד בידי אילן חדד. היזם ח.ל.ת. נתניה, אדם יצחק, אלי דלל וקונסטרוקציה רוקח אשכנזי מהנדסים גשר פלדה תלוי במפתח של 80 מטר ומיועד לרכבים והולכי רגל והוא מקשר בין קרית השרון לאצטדיון החדש.

הגשר מוקם במטרה להקל על תנועת כלי הרכב ביציאה מקרית השרון וזאת במסגרת פתרונות התחבורה אותם מקדמת העירייה להנגשת העיר והגברת הנגישות לכבישים ארציים. הגשר ודרכי הגישה אליו יהיו מורכבים משני נתיבים לכל כיוון, מדרכה להולכי רגל ושביל אופניים.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, דרשה ממשרד התחבורה להתחיל בעבודות להקמת הגשר ולהשתתפות המשרד בהוצאות עלות הקמתו. מאמציה של ראש העירייה נשאו פרי, כאשר בדצמבר 2012 התבשרה העירייה על הרשאה תקציבית מיוחדת לפיה חלק ניכר מעלות הקמת הגשר, יותר מ85 אחוז ימומן על ידי משרד התחבורה.

פיירברג-איכר: "אני רואה את העבודות המתבצעות במרץ להקמת גשר השרון ולבי מתמלא שמחה. המאמצים שהשקענו בקידום הקמת הגשר והשתתפות המדינה במרבית מעלותו, נושאים פרי, ואני מאמינה שאת השינוי לטובה בתנועה בכבישים ירגישו תושבי מזרח העיר בקרוב מאוד".

גשר השרון (הדמיה ח.ל.ת)
גשר השרון (הדמיה ח.ל.ת)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות