fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הצהרת תובע בגין רצח הוגשה נגד בעלה של עליזה שפק ז"ל

אתמול  (יום שני) הוגשה בבית המשפט הצהרת תובע נגד יצחק שפק בגין רצח גרושתו עליזה שפק.  בכוונת הפרקליטות להגיש נגד החשוד כתב אישום ביום שישי הקרוב.

תקף שוחרר ורצח. עליזה-שפק
תקף, שוחרר ורצח. עליזה-שפק

בעקבות הודעה למשטרה של גבר מנתניה שמסר כי ידוע לו על רצח אישה שבוצע ככל הנראה על ידי  חברו, הגיעו השוטרים במהירות לדירת האישה ברחוב עמק חפר בנתניה וגילו את שפק, בת 53 כשהיא ללא רוח חיים ועליה סימני דקירה. מבדיקה ראשונית עלה החשד כי בעלה רצח אותה בדקירות סכין בעקבות וויכוח שפרץ ביניהם, נסע לחברו שגר בסמוך, נתן לו את הטלפון הנייד שלו וסיפר לו כי רצח את אשתו. הבעל תקף בעבר את רעייתו, נעצר ושוחרר.

חקירת הרצח הוטלה על צוות חקירה מיוחד ומיד החלו בסריקות נרחבות אחר החשוד בסיוע מסוק משטרתי וכוחות משטרה סמויים וגלויים. שעות ספורות לאחר מכן, נמצא רכבו של החשוד בכפר ידידיה. הסריקות והחיפושים הנרחבים נמשכו אל תוך הלילה וכבר למחרת בבוקר, אותר החשוד ביישוב אביחיל. מהחקירה התברר כי הזוג היה פרוד ונמצא בהליכי גירושין. ערב הרצח נקלעו השניים לוויכוח, בעקבותיו החשוד הגיע מביתו ברחוב פרופסור שור ליחידת הדיור בה מתגוררת האישה ודקר אותה 15 פעמים בגופה עד למותה הטרגי. החשוד הודה ברצח, שחזר אותו ואף מסר היכן השליך את מפתח ביתה של המנוחה לאחר הרצח. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום פ"ת והבוקר הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו ביום שישי כתב אישום על רצח ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות