fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדיון על צוקי השמורה נדחה

ניסן שריפי צילום רותי ברמן
ניסן שריפי צילום רותי ברמן

הועדה המקומית לתכנון ובנייה נתניה דחתה בשבוע שעבר את הדיון על תוכנית "צוקי השמורה" בעיר ימים בשל היעדר פרסום של התכנית המתוקנת ואי הבאתה לידיעת הציבור.

לאחר דיון שנמשך כשעתיים בו השתתפו נציגי שיכון ובינוי, במהלכו איים עו"ד ניסן שריפי בביטול הדיון בהליכי ערר ובית המשפט, קיבלה הוועדה המקומית את טענתו ודחתה את הדיון בתיקון. לדבריו הדיון בתוכנית הקודמת נדחה בשל תוכנית אקלים פגומה.

דובר במגדל בן 34 קומות שרוחבו 58 מטר בפינת עוזי חיטמן. לדברי עו"ד שריפי: "מאז תכנון פרויקט "צוקי השמורה" הגישה חברת שיכון ובינוי ארבע תכניות כאשר באחרונה ביקשו לבנות במקום שני מגדלים נמוכים, מגדל גבוה אחד. בתכנית בה אנחנו דנים עכשיו הכוונה לבנות מגדל אחד ולעבות את אחוזי הבניה ב-5000 מ"ר".

ניסן שריפי צילום רותי ברמן
ניסן שריפי צילום רותי ברמן

שריפי הגיש את ההתנגדות בשמם של תושבים משכונת "עיר ימים": עו"ד נחמן רבין ריחניאן וגב' טלי מולנר וטען בין שאר הטענות כי 15 הבניינים הסמוכים לבניין המוצע לא ייהנו מאור השמש וכי הבניין יגרום למשטר רוחות במהירות של 11 מטר לשניה. עודו נטען בהתנגדות שניסח שריפי על חסימת נוף הים בניינים שלמים הבנויים צפונית לו, צפיפות התנועה ועוד.

בדיון נכח יגאל דימרי, הבעלים של חברת י. דימרי שגם הביע התנגדות לתכנית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות