fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הדגל הכחול" נשאר בחופים

תו האיכות שמעניקה התוכנית היוקרתית הבינלאומית יישאר בכל שמונת חופי העיר. נתניה גם נבחרה לארח את הכנס העולמי של התוכנית בשנה הבאה

בטקס שקיימה השבוע התוכנית הבינלאומית היוקרתית "הדגל הכחול" נקבע כי עיריית נתניה תמשיך להחזיק במספר הדגלים הכחולים הגבוה מבין חופי ישראל – 8 דגלים כחולים לכל חופי הרחצה בעיר. נתניה היא העיר היחידה בארץ שתו האיכות "הדגל הכחול" הוענק לכל חופיה.

קריטריונים נוקשים. דגל כחול (צילום: רותי ברמן)
קריטריונים נוקשים. דגל כחול (צילום: רותי ברמן)

מנהלי התוכנית נפגשו באחרונה עם ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, והודיעו על בחירתם בנתניה לעיר המארחת של הכנס העולמי של התוכנית שייערך בשנה הבאה.

"הדגל הכחול" מעיד על עמידה בקריטריונים נוקשים ובינלאומיים בנושאי חינוך ומידע, איכות מים, בטיחות ושירותים וניהול סביבתי. חופים מוכרזים ומרינות הזוכים להשתייך לתוכנית, נהנים מסימן למצוינות סביבתית המוכר ברחבי העולם. התוכנית מופעלת על ידי ארגון FEE – ארגון גג בינלאומי לחינוך סביבתי של עמותות ומלכ"רים מרחבי העולם. עמותת EcoOcean היא המייצגת הבלעדית של ארגון FEE בישראל.

רותי ברמן

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות