fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הגיע הזמן שהשחקנים ישלמו את המחיר"

התבוסה המביכה לקריית שמונה פוצצה את הפיוז להנהלת מכבי נתניה. ארבעה שחקנים שוחררו, עוד אחד על הכוונת וגם מעמדו של ראובן עטר לא משובב
ראובן עטר (צילום: שלומי גבאי)
ראובן עטר (צילום: שלומי גבאי)

 

דורון אוסידון נשמע כועס בתחילת השבוע. "הגיע הזמן שהשחקנים ישלמו את המחיר. מי שלא רוצה להשקיע, לא יהיה כאן", אמר יו"ר מכבי נתניה לאחר ההפסד המביך של הקבוצה לעירוני קריית שמונה 3:0 לאחר תצוגת כדורגל דלה ביותר.

בסיום המשחק הודיעו במועדון על שחרור מיידי של ארבעה שחקנים:  משה לוגסי, ראול גרשומוב, נבו מזרחי ועומר בוארון. המשוחרר המשמעותי ביותר הוא לוגסי שהגיע בתחילת העונה כמושאל ממכבי תל אביב לאחר פציעתו  של הקשר ישראל זגורי. שחקן נוסף שאינו נמצא בתוכניות של הצוות המקצועי הוא המגן שמעון הרוש. החמישה מצטרפים למומודו סיסיי שעזב בשבוע שעבר.

גם מעמדו של המאמן ראובן עטר מתערער. מי שאמר עם בואו לקבוצה כי "תוך חודש וחצי יראו את השינוי", לא מצליח לספק את הסחורה. בסיום המשחק מול קריית שמונה הציעו מספר חברי דירקטוריון ואוהדים לפטר אותו. "הוא הבטיח שינוי ובינתיים לא רק שאין שינוי אלא הקבוצה הולכת אחורה". אוסידון מצידו הודיע כי הוא נותן לעטר גיבוי מלא, לפחות עד פתיחת חלון ההעברות.

מאזן דל. ראובן עטר (צילום: שלומי גבאי)
מאזן דל. ראובן עטר (צילום: שלומי גבאי)

 

כך או אחרת, המצב רע. מאזן הקבוצה תחת עטר דל ביותר: ארבעה הפסדים, שלוש תיקו, שני שערי זכות בלבד והדחה מרבע גמר גביע הטוטו – מפעל שהיה מאוד חשוב למועדון מבחינה כלכלית.

במסגרת מכת הזעזועים במועדון, השבוע הצטרפו לסגל מספר שחקנים. אחד מהם הוא איציק כהן שהגיע מבית"ר ירושלים. "אין לי ספק שצירופו לשורות המועדון, יעזור למכבי נתניה להגיע למקום בו היא יכולה וצריכה להיות", אמר אוסידון, "אנו עושים לילות כימים כדי לחזק את הסגל מיד עם פתיחת חלון ההעברות". עטר אמר: "צירופו של איציק כהן יהווה חיזוק משמעותי בחלק הקדמי של הקבוצה". כהן צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו מחר, שבת. "אני גאה להגיע למועדון גדול כמו מכבי נתניה. מבחינתי כבר השבוע רציתי לעזור לקבוצה, אך לצערי הדבר לא התאפשר עד פתיחת חלון ההעברות באופן רשמי. אני מצפה ומחכה למשחק הראשון בשורות היהלומים".

החתמה נוספת היא הקשר היהודי אילן בוקרה, בן 22, יליד צרפת ששיחק בקבוצות הילדים והנערים של פאריס סן ז'רמן. בקיץ 2012 חתם לשלוש שנים באייאקס ושיחק בקבוצת המילואים ותקופה מסוימת היה מושאל באוויאן הצרפתית. ברזומה שלו גם הופעות בנבחרות הנוער של הולנד.

לסגל הצטרף גם טיאגו דוס סנטוס פריראה, בן 28, קשר-חלוץ מברזיל, שכבש עשרה שערים בשורות המועדון הקפריסאי באוטלו אתניו בעונה החולפת.  גם המגן גיא גומברג שגדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה חזר לקבוצה מהפועל תל אביב. גומברג הוחתם עד סוף השנה עם אופציה לשנה נוספת.

מיכאל וייסרמן

 

מאזן דל. ראובן עטר

צילום: שלומי גבאי

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות