fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבנות מנתניה נפרדו משיערן לטובת חולות סרטן

מרגש. דניאלה אלבז ועמנואל אוחיון תלמידות כיתה ז' בתיכון ש"י עגנון תרמו את שיערן לעמותת פ.ל.א פאה לכל אישה האוספת תרומות שיער כדי ליצור מהן פאות לנשים חולות סרטן.
סאסי גוזר את הקוקו של עמנואל צילום רותי ברמן

דניאלה אלבז ועמנואל אוחיון תלמידות כיתה ז' בתיכון ש"י עגנון הן נערות אמיצות. ביום שלישי לרגל יום המעשים הטובים, הן החליטו לתרום משערן לטובת עמותת פ.ל.א פאה לכל אישה האוספת תרומות שיער כדי ליצור מהן פאות לנשים חולות סרטן.

לדניאלה ועמנואל היה קשה להיפרד משערן הארוך. "אני אוהבת את השיער שלי, זה נשי" אמרה. היא כבר החליטה, אבל הסתכלה במראה איך זה יראה וכמה סנטימטרים יגזרו לה. גם עמנואל התקשתה להיפרד משיערה אבל חברותיה והספר אודי סאסי עזרו לה להחליט: "את כל כך יפה שתסרוקת קארה הולמת אותך מאד".

סאסי: "לבנות הצעירות קשה להיפרד מהשיער ואני מבין אותן. זה מעשה אצילי ואני מעריך את זה מאד. אני הצטרפתי מטעמו של מעצב השיער אלי בן זיקרי לפרויקט לטובת עמותת פ.ל.א המתנהל בנתניה מטעם קופת חולים כללית. כאן במרפאת רזיאל יש מספרה קטנה ואני תומך בה. התורמים מופנים אלי ואני חופף להן, מספר אותן ומטפל בשיער להעברתו הלאה ליצור פאות. שיער גדל והתרומה היא אנושים ומחמם את הלב לראות את הילדות הצעירות עושות את זה".

הכתבה המורחבת תפורסם מחר (יום שישי) ב"חדשות נתניה"

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות