fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבלגן חוגג

"בוא תשלם את המשכורות לשחקנים, אני לא אהווה מכשול בדרך שאתם בונים לכם", אמר יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון למנכ"ל העירייה ופתח תיבת פנדורה שכנראה לא תיסגר בקרוב
מי שמאמין לא מתפטר. דורון אוסידון (צילום: שלומי גבאי ארכיון)

 

 

אם לא די בשיאים המקצועיים השליליים, את השבועיים האחרונים יזכרו כנראה במכבי נתניה כשחורים ביותר בהיסטוריה הארוכה של אחד המועדונים הגדולים בישראל.

מי שחשב שהקשיים הכספיים והשביתות בשל עיכוב בתשלום שכר השחקנים היו השיא, השבוע קיבלנו פרק חדש בסדרה. במהלך השבוע הבטיחו ראשי העירייה כי יעבירו לקבוצה כ~700 אלף שקלים בעקבות שיחה בין מנכ"ל העירייה אבי בן חמו ליו"ר נתניה דורון אוסידון. הפגישה הגיעה לאחר שבוע של האשמות הדדיות, שבמהלכו הוחלט בעירייה לנסות להיפרד מאוסידון.

ביום שלישי נפגשו אוסידון ובן חמו בתיווכו של חבר הדירקטוריון לשעבר קובי בלדב. במהלך הפגישה אמר אוסידון לבן חמו: "בוא תשלם את המשכורות לשחקנים, אני לא אהווה מכשול בדרך שאתם בונים לכם". מנכ"ל העירייה הבטיח כי עד יום חמישי (לאחר סגירת הגיליון) הכסף יועבר למועדון, ואוסידון הודיע לשחקנים כי כבר השבוע יקבלו את המשכורות שעוכבו והתחייב לדאוג כי יקבלו את משכורות מרס ואפריל. השחקנים מצידם הודיעו כי אם לא יקבלו משכורת הם יפתחו בשביתה בדומה לעונה שעברה.

מי שמאמין לא מתפטר. דורון אוסידון (צילום: שלומי גבאי ארכיון)
מי שמאמין לא מתפטר. דורון אוסידון (צילום: שלומי גבאי ארכיון)

בעוד שבועיים צפוי אוסידון להיפגש עם אחד הספונסרים ואז יידעו במועדון אם המשכורת הרביעית האחרונה עד סיום העונה תשולם. לאחר העברת הכסף מהעירייה תתקבל החלטה לגבי אוסידון, שככל הנראה יעזוב בכפוף לסיכום עם העירייה, לא לפני שידאג לתשלום המשכורות לשחקנים ולעובדי המועדון.

מהעירייה נמסר: "התקיימה פגישה מקצועית בין אוסידון למנכ"ל העירייה בן חמו, ובמהלכה הציג אוסידון את המסמכים הנדרשים על מנת לקבל את יתרת כספי התמיכה של העירייה. המסמכים ייבדקו בהקדם ובהתאם יועברו כספי התמיכה למועדון (בקיזוז דמי השימוש באצטדיון). נבהיר שוב כי עיריית נתניה אינה אחראית לתשלום משכורות לעובדי ושחקני המועדון, וכי נושא זה מצוי באחריותו הבלעדית של המועדון".

למרות הפגישה ותוצאותיה נראה כי בעירייה מתעקשים להעזיב את אוסידון ומחפשים את הדרך לסיים את ההתקשרות. היחסים בין הצדדים עלו על שרטון בעקבות אי העברת ההקצבה העירונית שהובילה לעיכוב בתשלום השכר. בסביבתו של אוסידון משוכנעים שבעירייה עושים הכל לגרום לו לעזוב, בין השאר ההודעה שהוציאו על פיצוץ המו"מ עם אבי גרוס.

אוסידון מחזיק בזכויות הניהול של נתניה וכדי לפטרו תצטרך העירייה לשלם לו את חוזהו, אך גם לדאוג לפתרון בעניין זכויות הניהול ששייכות לו לעוד ארבע עונות. הוא עצמו לא מתכוון להתפטר. ל"חדשות נתניה" נודע כי גורמים בעיריית נתניה פנו לבעלים של הקבוצה לשעבר אלי שגב וביקשו שייקח בחזרה את הקבוצה ואף יחזיר את המנכ"ל הקודם, רועי דניאל.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות