fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הא, דא וכל השאר

מי הפתיע את עו"ד רענן שר טוב? מי חייך מאוזן לאוזן בחנוכת גן המדע בפלנטריום? ומי זכה ללחוץ את ידו של השר ארדן? ברברה פותחת שבוע
ליזה אפשטיין (צילום: אבי מדר)
ליזה אפשטיין (צילום: אבי מדר)

תכירו את ליזה אפשטיין, חיילת בת 19 באוגדת איו"ש, שחולמת להיות דוגמנית, אבל לא ממש בונה על קריירה בתחום. "זה תמיד היה החלום שלי, אבל ככל שאני מתבגרת, אני מבינה שזה יישאר בחזקת חלום בלבד". כמו שהיא נראית, יש מצב שהיא טועה ובגדול. בינתיים הצבא לא משאיר לה הרבה זמן לתחביבים, ריקוד והתעמלות, אבל תסמכו עליה שעליהם היא לא תוותר כל כך מהר. בכל זאת, גוף חטוב כמו שלה חייבים לתחזק באדיקות.

ליזה אפשטיין (צילום: אבי מדר)
לבן זה השחור החדש. ליזה אפשטיין (צילום: אבי מדר)

את חגיגות יום ההולדת פתחה הגברת הראשונה מרים פיירברג-איכר אצל הספרית שלה זיוה אוטומזגין שפינקה אותה בבלונד מפואר. החגיגות בלשכה החלו מאוחר יותר.

שיהיה בשעה טובה. פיירברג-איכר וזיוה אוטמזגין (צילום: פרטי)
שיהיה בשעה טובה. פיירברג-איכר וזיוה אוטמזגין (צילום: פרטי)

ותודה לכולם: השר לביטחון פנים גלעד ארדן קפץ לנתניה להעניק ביחד עם ראשת העיר, מרים פיירברג-איכר, תעודות הוקרה למלאק פרחן, הפקח העירוני שנטרל את המחבל בפיגוע בשוק העירוני בשבוע שעבר, ולגולן יוסיפיאן שירה במחבל. רגע, יש עוד.

הוקרה מהשר ומראש העיריה למלאק פרחן ולגולן יוסיפיאן (צילום: רן אליהו)
הוקרה מהשר ומראשת העירייה למלאק פרחן ולגולן יוסיפיאן (צילום: רן אליהו)

השר ארדן הבטיח להעביר לנתניה 650 אלף שקלים לטובת השיטור העירוני וגם להוסיף 19 תקנים לשוטרי מקוף שיסיירו בחופים ובמוקדים הומי אדם למען חיזוק תחושת ביטחון האזרחים.

תגידו מזל טוב לעו"ד רענן שר טוב שחגג 77 וקיבל אחלה סופרייז מצוות המשרד שלו שהפיק לו מתחת לאף מסיבת יום הולדת בנוכחות בנו עו"ד עידו שר טוב, אחיינו עו"ד גל שר טוב ושאר ילדיו ונכדיו. "הגיל של הבן אדם הוא בהתאם למה שהוא מרגיש, ואני מרגיש בן 40". ואם אתם לא בעניינים, אז משרד שר טוב פועל בנתניה כבר 60 שנה כאשר גם אחיו של רענן,  שלמה שר טוב ז"ל, היה עורך דין. ועוד משהו: מגרש הכדורגל הקופסה נקרא על שם אביהם יוסף שר טוב.

עורכי הדין רוני וגל שרטוב (צילום: עצמי)
עורכי הדין רוני וגל שר טוב (צילום: פרטי)

בגן שמשון שליד מתנ"ס הרצל הפיקו את פסטיבל "אינזואגדה 3". בתוכנית: מצעד אמנים מהשכונה, תערוכת ציורים וצילומים של אנשי השכונה ותיאטרון נשים תוצרת בית. היו פסלים אנושיים, פינות יצירה, ציור משותף ומופעים מרגשים – והכל בכוחות מקומיים. ותודה למתי רון שהייתה בין המארגנים והמבצעים.

מתי רון בפסטיבל אינזואגדה (צילום: עצמי)
מתי רון בפסטיבל אינזואגדה (צילום: פרטי)

משה סמיה, יו"ר מרחב שרון בהסתדרות, הגיע בשבוע שעבר לכפר החורש לבקר את 62 החניכים של הנוער העובד מנתניה. "התרגשתי לראות את הפעילות הענפה של 1500 חניכים ו~200 מדריכים אשר מנחילים לחניכים ערכים של כבוד האדם, עבודה ופעילות בשטח כשהביחד הוא המוטיב המרכזי".

משה סמיה התגעגע לנוער העובד (צילום: עצמי)
משה סמיה התגעגע לנוער העובד (צילום: פרטי)

עו"ד מיכל שחף, מנהלת אגף קשרי חוץ בעירייה, שלמה שולמן, עוזר ראש העירייה, וטובה כץ, עוזרת ראש העירייה, נראו נהנים ומחויכים בחנוכת גן המדע בפלנטריום.

שולמן, כץ ושחף (צילום: רן אליהו)
שולמן, כץ ושחף (צילום: רן אליהו)

המרכז הרפואי הגריאטרי דורות בנתניה חוגג 40 שנה לפעילותו תחת משרד הבריאות. במסגרת זו הושקה השבוע במרכז תערוכת צילומים המתארת את הווי המקום ומורשתו, הצוותים הרפואיים, הסכמי החתימה והמעבר למשרד הבריאות, תצלומי אוויר אז והיום ועוד. בטקס פתיחת התערוכה נכחו נציגי משרד הבריאות, הנהלת המרכז בראשות המנכ"ל ד"ר גדי מנדלסון, עובדים וגמלאים רבים.

ד"ר מנדלסון ונציגי משרד הבריאות (צילום: עצמי)
ד"ר מנדלסון ונציגי משרד הבריאות (צילום: עצמי)

 

קהל רב נסחף בצלילים של אמנית החלילים חפציבה זר אביב שהעלתה את המופע "הרוח של החלילים", מוזיקת עולם בעיבודים מיוחדים לחלילים, בהיכל התרבות איינשטיין. זר אביב לא הייתה לבד. על הבמה כיכבו גם הזמרת האורחת ניבה הראל, איגור אוסטרובסקי על הפסנתר והקלידים, אריק פולקובסקי על הבס והגיטרה הספרדית ואסף קורנברג על כלי ההקשה.

חפציבה זר אביב וניבה הראל במופע חלילים(צילום: איגור אוסטרובסקי)
חפציבה זר אביב וניבה הראל במופע חלילים (צילום: איגור אוסטרובסקי)

יוני ג'ורנו לקח בשתי ידיים את ההזדמנות שנתנו לו שחקנים מקבוצת הכדורגל חופים של תוניסיה והוכיח שהוא יודע גם לבעוט. כל זה קרה כשאחותו של יוני, שמיודדת עם כדורגלן שמשחק בנבחרת התוניסאית, הזמינה את השחקנים לאכול בביתה קוסקוס מעשה ידיה. היה טעים.

יוני ז'ורנו והנבחרת מטוניס (צילום: עצמי)
יוני ג'ורנו והנבחרת התוניסאית (צילום: פרטי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות