fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האמריקאים הגיעו לגלוש בנתניה

קבוצה של צעירים מארה"ב המשתייכים לפרויקט מסע זהות נחתו בנתניה. הצעירים יצאו ביחד עם חבריהם הישראלים למסע משותף בארץ ובמשך שבוע התארחו בבתיהם של הנתניתים
פרויקט זהות יהודית
פרויקט זהות יהודית (צילום: יח"צ)

 קבוצה של צעירים מארה"ב המשתייכים לפרויקט מסע זהות JQuest 2012 נמצאת הימים אלו בנתניה במסגרת הקשרים עם הקהילה היהודית בסינסנטי.

הצעירים יצאו ביחד עם חבריהם הישראלים למסע משותף בארץ ובמשך שבוע התארחו בבתיהם של הנתניתים. הם בילו כאן, למדו להכיר את העיר וקיימו פעילות משותפת בחוף הים עם ילדים מעמותת "זיו נעורים" הפועלת למען קידום נוער בסיכון.

"הם עסקו בפעילות של גלישת גלים, כאשר ילדי העמותה היו מדריכי הגלישה עבור האורחים מארה"ב שעבור רובם זו ההתנסות הראשונה בגלישת גלים" מספרת בלי האוס הפעילה בקשרים עם קהילת סינסנטי. " כמו כן נעשית פעילות התנדבות משותפת במחלקת הילדים של בית חולים "לניאדו" ובתחילת שבוע הבא יעלו כל משתתפי התכנית הישראלים והאמריקאים על מטוס וייצאו לשבוע ביקור בברלין ובפראג, שם ילמדו להכיר את העבר וההווה של החיים היהודיים בקהילות אירופאיות, וכן יפגשו עם חברי הקהילות היהודית המקומיות".

 "הקבוצות אמנם ייפרדו בפראג, וכל קבוצה תחזור לביתה, אבל לאורך שנת הלימודים הבאה תימשך הפעילות הקבוצתית של המשתתפים הנתניתיים, במסגרתה ימשיכו להעמיק את הלמידה בנושאי הליבה של התכנית ובקיץ 2013 יצאו הישראלים לביקור גומלין אצל חבריהם בסינסינטי וילמדו להכיר את אופייה המיוחד של הקהילה היהודית שם" .

תכנית הנוער "מסע זהות JQuest 2012" הינה תכנית חינוכית העוסקת בתכנים של זהות יהודית, קשר עם התפוצות, זרמים ביהדות וצדק חברתי. בתכנית זו לוקחים חלק השנה 14 בני נוער מנתניה ו-16 בני נוער מסינסינטי.

פרויקט זהות יהודית
פרויקט זהות יהודית (צילום: יח"צ)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות