fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האמפייר סטייט של נתניה

הועדה המחוזית אישרה להפקדה את תוכנית אגם 3 ואת מתחם התרבות המשולב עם בית העירייה החדש בנתניה. יזם פרטי ייבנה ויממן את בית העירייה החדש וישכירו לעירייה לתקופה ארוכה

הועדה המחוזית, אישרה השבוע להפקדה, שתי פרויקטים חדשים  בנתניה: "האגם 3 ובית העירייה החדש.

 בתכנית אגם 3, אישרה הועדה שינוי ייעוד של התוכנית ממגורים לשימושים מעורבים של מגורים ותעסוקה. תוכננו בשטח 962 יחידות דיור וכ- 215  מ"ר תעסוקה. שטח אגם 3 נמצא בין מחלף השלום- לכביש החוף. אגם 3 מהווה את אחת מתכניות בניין עיר החשובות ביותר בנתניה בכלל ופיתוח דרום העיר בפרט והינה בין הבודדות במחוז המרכז שתוכננו ברמה גבוהה ביותר.

בית העירייה החדש בנתניה
ממשיכים בתנופה. בית העירייה החדש בנתניה (הדמיה: קלוש צ'צ'יק אדריכלים ומשרד קימל אשכולות אדריכלים)

תוכנית נוספת שאושרה בוועדה, נוגעת לבית העירייה החדש: מתחם בית עירייה המשולב במרכז האזרחי, וישמור על קונספט ההתחדשות העירונית  של העיר.  מדובר בתכנון חדשני  שמעבר לשימושים הפונקציונליים שלו, יהווה אלמנט עיצובי במרחב הציבורי של מרכז העיר.

הבניין החדש צפוי לקום במתחם היכל התרבות ולרכז את כל משרדי העירייה הפועלים כיום בכמה מוקדים בעיר. מיקומו, בצמידות למוסדות ציבור ותרבות כמו היכל התרבות והגלריות לאמנות הפועלות בו וכן בית משפט השלום וקניון השרון – יעניק לבניין גם נגישות ואטרקטיביות גבוהים במיוחד.

הבניין יתנשא לגובה של 27 קומות וצורתו כמעין גביש, כשלצידו יוקמו שני בניינים נמוכים יותר בני שלוש עד חמש קומות, שישמשו את הפונקציות הציבוריות השונות. באחד מהם ימוקמו אולם מועצת העיר והאגודה לעידוד התיירות, ובשני תמוקם גלריה עירונית לצד אזורי קבלת הקהל.
בראש המגדל – תמוקם קומת תצפית עם גינה ירוקה, שתהיה פתוחה לקהל הרחב, כאשר מתחת לבניין יוקם חניון תת קרקעי בן ארבע קומות.

תוכנית האגם 3
215 מ"ר לתעסוקה. תכנית האגם 3 (הדמיה: משרד האדריכלים פרחי-צפריר)

הפרויקט צפוי לצאת לפועל בשיטת ה – BOT, במסגרתו יבנה היזם את המתחם במימונו וישכיר את הבניין לעירייה לתקופה ארוכה. תכנון בית העירייה הינו פועל יוצא של תחרות לאומית שנערכה בשיתוף עיריית נתניה לעמותת האדריכלים המאוחדת. ההצעה הזוכה נבחרה מבין 39 הצעות שהוגשו בנושא.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות