fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האליפות בדרך?

הבעלים והיו"ר של גרינטופס נתניה צביקה ליבר מסכם חצי עונה בסיפוק רב ומספר לחדשות נתניה בגילוי לב שהוא לא מפחד מאף קבוצה בליגה, מאוכזב מהאפליה שבין הכדורגל והכדורסל בעיר ועל סוד ההצלחה הגדול של הקבוצה שמגיע מחדר ההלבשה המלוכד
צביקה ליבר צילום:

עולם הכדורסל של נתניה ידע ימים יפים בעבר, אך נראה כי ההווה מאיר פנים לא פחות. גרינטופס נתניה קבעה יתד בצמרת הגבוה של הטבלה ומציגה יכולת נהדרת מפתיחת העונה. צביקה ליבר הבעלים והיו"ר של הקבוצה לא מופתע מהמיקום ומהיכולת של הקבוצה: "המטרה שלנו בתחילת העונה הייתה מוצהרת וחד משמעית, להיכנס לבית העליון ולהיות בין שש הראשונות. אחרי זה הכל כבר פתוח".

מה תצטרכו לעשות כדי לסיים את העונה במיקום הגבוה ביותר מבחינתכם?
"הדבר הכי חשוב זה לשמור על הבית. מצפים לנו משחקים מאד קשים בבית. נארח כאן את חיפה, אילת והפועל תל אביב, מדובר במשחקים שאנחנו חייבים לקחת. חוץ מזה יש לנו משחק חשוב מאוד בשבוע הבא, ראש בראש מול ראשון כיוון שהם נלחמים איתנו בצמרת. בשורה התחתונה אני מרוצה בגלל שנכון לעכשיו הכל בידיים שלנו"

רוצה שחקן ישראלי גדול. צביקה ליבר (צילום: מועדון גרינטופס נתניה)

ליבר להבדיל מבעלי תפקידים בקבוצות אחרות לא מפחד לצאת בהצהרות ומכוון הכי גבוה שיש גם בשלב יחסית מוקדם של העונה: "אחרי שאתה מגיע לפלייאוף בו יש שמונה קבוצות הכל פתוח. אנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה בליגה וכבר הוכחנו את זה השנה כך שאין בעיה מבחינתי לכוון הכי גבוה שיש".

במבט על סגל השחקנים של הקבוצה, במיוחד אלה שלוקחים חלק פעיל במשחקים, נגלה כי אין יותר מדי שחקני בית מרכזיים או כאלה שמסומנים בגדול להיות שחקני העתיד של הקבוצה הבוגרת. הדבר חורה לליבר במיוחד בגלל היחס החם והאישי שלו למחלקת הנוער.

"ניהלתי את המחלקה הצעירה מספר שנים לא מבוטל ואין ספק שאני רוצה שחקן ישראלי גדול. יש לנו בקבוצה את דולב דראפיץ' שחוזר עכשיו לעצמו אחרי פציעה קשה ואנחנו רוצים לשלב אותו כפעיל במשחקים. בנוסף לדולב יש עוד מספר צעירים בסגל שמתדפקים על הדלת. אנחנו רוצים לתת להם את הצ'אנס ואם הם יוכיחו את עצמם הם ישחקו. גם בקבוצות הנערים והנוער אנחנו עוקבים אחרי שחקנים שאנחנו בהחלט בונים עליהם לעתיד".

הכתבה המורחבת תפורסם ביום שישי בחדשות נתניה  

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות