fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האהבה הפיליפינית של נתי

שער חדשות נתניה 6.6.14

נתי ריגלר, לשעבר חבר מועצת העיר נתניה, מספר על האהבה החדשה שלו: אנאלין מהפיליפינים, שאיתה הוא מנהל זוגיות צמודה כבר שלוש שנים. בכל זאת, למרות האהבה הגדולה, הוא מצהיר שאינו מתכוון להינשא בפעם השלישית.

מחר ב"חדשות נתניה"

שער חדשות נתניה 6.6.14כשנתי ריגלר, לשעבר חבר מועצת עיריית נתניה, מטייל עם בת זוגו בנתניה, או מבקר איתה בהיכל התרבות -כולם נועצים בהם עיניים. לאנשים בארץ נראה מוזר הזיווג בין ישראלי לפיליפינית. הציבור רגיל לראות את הפיליפינית דוחפת כיסא גלגלים או מובילה קשיש בידו. אבל נתי מתגורר עם אנאלין מהפיליפינים באותה דירה ומנהל איתה חיי זוגיות כבר שלוש שנים. באחרונה חזרו השניים מטיול מולדת בפיליפינים מאחר שנתי רצה להכיר את בני משפחתה ואת המקום ממנו באה.

"אנשים שאוהבים אותי מפרגנים לי כשהם רואים שטוב לי", אומר ריגלר, "אחרים אומרים בהומור שאני בחרתי לי את הפיליפינית שתטפל בי בעתיד. ילדי הגדולים בני 34 ו-38 מפרגנים עם כל הלב".

זה מעשה אמיץ מצידך בעיקר מאחר שאתה עומד כל הזמן למבחן הסביבה. "אני הרפתקן. זוהי הזוגיות השלישית שלי. הייתי נשוי לאם ילדי הגדולים ולעולה מרוסיה ממנה יש לי בן צעיר ושמו אורן. כשאני הולך ברחובות, אנשים נועצים בנו מבטים. יש מחייכים ויש שלא מפרגנים כי הם לא מקבלים זוגיות כזאת. גם אנאלין רואה את תגובות האנשים. אני פיתחתי לעצמי עמדה. אני לא

רואה באשה מגזע אחר, ממקום אחר, או עם אחר, פחותת כבוד. מה שחשוב לי זה האישיות. אני מכבד כל אדם באשר הוא, הגישה שלי היא לא גזענית. כבר היתה לי אשה רוסיה בתקופת העלייה הגדולה וזה היה די חריג בנוף המקומי. גם הסתכלו עליי בעיניים מופתעות, אז הייתי חבר מועצה ויכול להיות שזה בלט ואנשים זיהו אותי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות