fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דיירי ההוסטל של עמידר בנתניה סובלים ממכת עכברים

בנוסף, חזית ההוסטל יפה ומטופחת בעוד החצר האחורית מעט מוזנחת. העירייה: "נציג אגף הרווחה יבקר במקום בהקדם ויפעל מול מפעילי המקום נציגי עמידר כדי להבטיח טיפול בנושא"
הוסטל עמידר (צילום: רותי ברמן)
הוסטל עמידר (צילום: רותי ברמן)

160 דיירי ההוסטל של עמידר על שם יצחק שמיר בנתניה, מתמודדים לאחרונה עם מטרד של עכברים גדולים המתרוצצים בבניין ההוסטל. בנוסף, חזית ההוסטל יפה ומטופחת בעוד החצר האחורית מעט מוזנחת.

לטענתו של מנהל ההוסטל מוטי בן סימון, מקורם של העכברושים הוא בביוב המרכזי של עיריית נתניה: "הודענו לעירייה, והמדביר כבר החל לטפל בנושא. בכל מה שקשור לפנים הבניין והחצר אנחנו נטפל".

הדיירים בבניין מתלוננים על הזנחה של העירייה: "ערימות אשפה הן של בגדים והן של גזם בכניסה לבניין. אין גינון ציבורי בחזית הבניין וזה מעליב אותנו. החפצים של דיירת שנפטרה נזרקו לרחוב והעירייה לא אוספת אותם כבר שבוע. גם רהיטים זרוקים כאן", אומרת דיירת קשישה המתלוננת גם על מטרדים בלילות, "לשתי דירות של קשישות מגיעים הילדים או הנכדים לישון. הם כנראה שותים אלכוהול או צורכים סמים ועושים כאן רעש. לבית הזה אסור להכניס אורחים ללון כאן".

מחזיק תיק השיכון בעירייה רפי בן חמו: "בבניין הזה השקיעו מיליוני שקלים ושידרגו אותו ללא הכר. גם התחזוקה בבניין היא טובה מאד. מעיריית נתניה נמסר לי, כי המדביר כבר היה במקום ומטפל בפתחי הביוב. כל מה שקשור לתחזוקה של המבנה זה באחריות עמידר".

מעירית נתניה נמסר: "המקום הינו באחריות התפעולית של עמידר ושל משרד השיכון. המידע הועבר לגורמים האמונים בדחיפות כמו כן הפיקוח העירוני יערוך ביקורת מטעם הווטרינר וישלח צוות פיקוח לטובת רישום התראות ודוחות בהתאם. נציג אגף הרווחה יבקר במקום בהקדם ויפעל מול מפעילי המקום נציגי עמידר כדי להבטיח טיפול בנושא". בעניין פינוי האשפה והגינון נמסר מהעירייה כי הנושא יטופל.

הוסטל עמידר (צילום: רותי ברמן)
הוסטל עמידר (צילום: רותי ברמן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות