fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דורטמונד אחרי שני שחקני בית"ר טוברוק

סתיו ורון נוסינובסקי מקבוצת הנוער של טוברוק ייצאו בקרוב למבחנים בקבוצת הפאר הגרמנית בורוסיה דורטמונד
האחים נוסינובסקי (צילום: אילן ספירא)
האחים נוסינובסקי (צילום: אילן ספירא)

שחקני קבוצת הנוער של בית"ר טוברוק, האחים סתיו ורון נוסינובסקי, צפויים לצאת בקרוב למבחנים באקדמית הכדורגל של בורוסיה דורטמונד מגרמניה.

נציגים של הקבוצה הגרמנית שנמצאים בקשרי עבודה עם טוברוק, צפו בקלטות של השניים ואף הגיעו בעבר לאימוני הקבוצה והתרשמו לטובה מצמד האחים.

קבוצת דורטמונד, זכתה באליפות גרמניה לפני שנתיים ואף הגיעה לגמר ליגת האלופות בעונה שעברה. המועדון נחשב לאחד ממועדוני הפאר הגדולים בגרמניה.

לפני כשבועיים יצא המנהל המקצועי של טוברוק זאביק זלצר לגרמניה ונפגש עם ראשי המועדון הגרמני בכדי להביא את השחקנים הנתנייתים לגרמניה. גם ראשי הקבוצות הגדולות בליגת העל הגיעו בשבועיים האחרונים למועדון הכדורגל של בית"ר טוברוק במטרה להתרשם משחקניו של אריק איזיקוביץ'.

בין היתר נצפו איזי שירצקי, הבעלים של קריית שמונה, אלי שגיב ממכבי נתניה ונציגים של מכבי פתח תקווה ומכבי חיפה.

איזיקוביץ: "ההתעניינות של מועדוני הצמרת בארץ ובאירופה בשחקני בית"ר טוברוק מעידה על העבודה היסודית והמקצועית שנעשית אצלנו במועדון. מדובר על תהליך מקצועי ארוך, שיטתי ומוקפד שבסופו טוברוק מייצרת את המספר הגדול ביותר של שחקנים מקצוענים בישראל".

קבוצת הנוער של טוברוק ממשיכה להפתיע ולהוביל את טבלת ליגת העל לנוער. בסוף השבוע האחרון הביסה בביתה את הפועל קריית שמונה 0:3 משלושער של החלוץ אייל דנין.

האחים נוסינובסקי (צילום: אילן ספירא)
האחים נוסינובסקי (צילום: אילן ספירא)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות