fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דוברת עיריית נתניה נכנסה מתחת לחופה

דוברת עיריית נתניה שני ישראלי ואיש ההייטק צחי פיקהולץ נישאו במלון הסקוטי בטבריה. כן, כן הם נסעו עד טבריה
שני ישראלי וצחי פיקהולץ
כניסה מלכותית. צילום טל גרצ'ובסקי

זה קרה ביום שישי בבוקר בטבריה. דוברת עיריית נתניה שני ישראלי ואיש ההייטק צחי פיקהולץ נישאו במלון הסקוטי בטבריה. מלון בוטיק עתיק שנבנה בסוף המאה ה-19. החתונה החלה בשעות הצהרים המוקדמות ונמשכה עד אחר הצהריים המאוחרות בריקודים.

כיאה למלון סקוטי, מי שליווה את הזוג אל החופה היה נגן חמת חלילים בלבוש מסורתי סקוטי, אליו הצטרפו השושבינות שליוו את הזוג המלכותי וירדו במדרגות אל מרחב החופה. החופה נערכה על הדשא כאשר ברקע נוצצת הכנרת כשהיא מלאה וכחולה ורומנטית.

הכלה ברכה את החתן והחתן את הכלה. אמו של החתן שלומית פיקהולץ מורה מוכרת ומוערכת בנתניה ברכה את הזוג, האחיינים של שני נשאו את הטבעות על כרית השושביניות מהצד של החתן. בני הזוג החליפו נדרים וזכו לברכות מהמשפחה ומהחברים הקרובים.

בין האורחים נראו: מנכ"ל העירייה איזי ענבר ורעייתו, מנהלת מרכז העיר עלית פרויד, שלומי וורונר, מיכל שחף, חבר המועצה יוסי מכלוף, אורנה רג'יניאנו ומלשכת הדוברות טל גרצובסקי, שרון גלנטר, שלי דניאל ונטלי כהן.

מדוע  הצפינו החתן והכלה עד טבריה כדי להינשא? התשובה אצל ברברה ביום שישי הקרוב ב"חדשות נתניה "

שני ישראלי וצחי פיקהולץ
כניסה מלכותית. (צילום: טל גרצ'ובסקי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות