fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גלי ים: שני קווים חדשים יסיעו תלמידים

מיום ראשון הקרוב יחלו לעבוד שני קווי אוטובוס של אגד בכיוון הלוך: קו 87 יבצע את המסלול משדרות בן גוריון, החל מהכיכר של מלון כרמל ולכל אורכו ויעצור בשלוש תחנות אוטובוס מסומנות
יצחק מוסקוביץ
יצחק מוסקוביץ (צילום רותי ברמן)

בשורה לתלמידי בית הספר התיכון טשרניחובסקי המתגוררים בשכונת גלי ים. לאחר שנים בהן מתנהלים ויכוחים בין ועד השכונה לבין העירייה ומשרד החינוך על הזכות לקבל הסעה לבית הספר הגיעו השבוע סגן ראש העירייה אלי דלל ומנכ"ל העיריה איזי עינבר להסכם מול מנהלי אגד ומנכ"ל משרד התחבורה בעניין הסעה לילדי השכונה לבית הספר. על פי ההסכם משרד התחבורה הורה לאגד להקצות שני קווי אוטובוס יעודים לטובת הנושא.

יצחק מוסקוביץ
יצחק מוסקוביץ (צילום רותי ברמן)

בשבוע שעבר סוכם בין יו"ר ועד השכונה ראובן סלבסקי לבין מנהל אגד תעבורה בנתניה יצחק מוסקוביץ על המסלול של שני הקווים ושעות האיסוף. ההסכם מגיע לאחר שנים בהן נאבקו חברי ועד השכונה והיו"ר שלה ראובן סלבסקי להסדיר את הקו למרות שמשרד החינוך טען כל השנים שעל פי חישוב המרחק לבית הספר לילדי השכונה לא מגיעה הסעה.

על פי הסכם החל מיום ראשון הקרוב יתחילו לעבוד שני קווי אוטובוס של אגד בכיוון הלוך: קו 87 יבצע את המסלול משדרות  בן גוריון, החל מהכיכר של מלון כרמל ולכל אורכו ויעצור בשלוש תחנות אוטובוס מסומנות. בצומת ארליך יפנה הקו ימינה לכיוון כיכר פאנצ'ו, במקום יוצב דגלון של תחנת אוטובוס והמדרכה תסומן בכתום אדום. לאחר מכן האוטובוס יחזור לשמחה ארליך, יעצור בשתי תחנות האוטובוס ומשם ישירות לבית הספר טשרניחובסקי.

קו נוסף מספר 89 יבצע את המסלול של הגוש הגדול: מיעקב דורי, הבריגדה היהודית, חפץ חיים , לוי אשכול פנייה ימינה לשמחה ארליך ולטשרניחובסקי. האוטובוס יעצור בכל התחנות המסומנות כחוק. שני האוטובוסים יתחילו את המסלול בשעה 07:25.

ראובן סלבסקי: "בשלב ראשון עד שנחליט ביחד עם ועד טשרניחובסקי לגבי השעות המועדפות לקוי חזרה ואופן ביצוען, יופעלו שני קווים האלה. הקו החוזר יתחיל שבועיים מאוחר יותר בהתאם לתיאום הצרכים עם הוועד המקומי והוועד המוסדי ופרטים יימסרו בהתאם".

יצחק מוסקוביץ: "אגד תעבורה פועלת לטובת התושבים והילדים בעיר. ברגע שמשרד התחבורה הקצה את שני הקווים אנחנו נפעיל אותם כבר ביום ראשון. משרד התחבורה בחר להוריד שני קווים המובילים לרכבת בשעות קריטיות אלה מאחר שבקווים אלה אין תנועה של נוסעים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות