fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשבוע הבא: אליפות עולם בגלישת גלים בנתניה

קטי גריפין צילום מלכה ניהום
קטי גריפין צילום מלכה ניהום

בפעם הרביעית ברציפות תארח העיר נתניה את סבב אליפות העולם בגלישת גלים בהשתתפות טובי הגולשים בעולם בתאריכים: 10-19 בינואר, בחוף קונטיקי. התחרות בשמה המקצועי: 3000QS Seat Pro Netanya, של ארגון ה- WSL, וישתתפו למעלה מ- 120 גולשים מרחבי העולם אשר מתמודדים במשך כל השנה על ההעפלה לסבב המקצועני הבכיר. הגולשים יתחרו על מקומם בסבב אליפות הגלישה העולמי, בתחרות שתפתח את שלב המוקדמות בעולם. במתחם התחרות יתקיים הפנינג ססגוני, הופעות חיות, דוכני מכירה ומתחם אקספו הכניסה לאירועים חופשית. נתניה תלבש חג בעשרת הימים הללו ובכיכר העיר יערכו הופעות.

קטי גריפין צילום מלכה ניהום
קטי גריפין (צילום: מלכה ניהום)

בין הגולשים הבינלאומיים שהבטיחו את השתתפותם: מת'יו מקגיליבריי שניצח את התחרות בשנה שעברה ומדורג במקום ה-30 בסבב, ג'ורגן קוזינט הצרפתי המדורג במקום ה-16 בסבב ועוד גולשים בכירים. בגזרת הספורטאים הישראלים, ישתתפו: טל אסייג שזכה באליפות ישראל לאחרונה, סגנו יוני קליין, עדי גלוסקא, אביב ואקנין ועוד כשרונות צעירים מהדור החדש והעולה של ענף הגלישה המקומי.

סך הפרסים בתחרות עומד על  75 אלף דולר. בדירוג השנה יעמוד כמו בשנה שעברה עד לרמה של 3000 נקודות דירוג, נתון שגורם להתעניינות גדולה בקרב גולשים רבים בינלאומיים בשל ההכנות לאולימפיאדת טוקיו 2020 בשנה הבאה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות