fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברח להם

תיקו שני ברציפות למכבי נתניה אחרי שחזרו מפיגור מול הרצליה. השוער דין גל ספג ביקורת וקיבל גב מחבריו. האוהדים לא מרוצים מהתנהגותו של אייל סגל: "הוא ירד לקהל כמו אחרון האוהדים"
מנע תבוסה. דין גל (צילום: שלומי גבאי ארכיון)
מנע תבוסה. דין גל (צילום: שלומי גבאי ארכיון)

תחושת התרופפות במכבי נתניה לאחר ה-4:4 מול מכבי הרצליה, התיקו השני ברציפות. "אמנם חזרנו מפיגור, אבל איבדנו את היתרון ולא הפגנו אופי", אמרו במועדון.

נתניה כבר פיגרה 2:0 לאחר 25 דקות, אבל עשר דקות לסיום כבשה ארבעה שערים אבל לא ידעה לשמור על היתרון וספגה שניים מהרצליה.

מאמן נתניה סלובודאן דראפיץ' אמר לאחר המשחק: "התחלנו את המשחק לא טוב, חזרנו יפה מאוד ושלטנו, אבל המשחק ברח לנו. עדיין לא הפסדנו, אבל נצטרך לבדוק את עצמנו, ואנחנו צריכים לחשוב על המשחק הבא.

השוער דין גל ספג ביקורת בטענה שלפחות שני שערים היו באשמתו. במכבי נתניה נתנו לו גב. הקפטן ערן לוי: "דין גל הוא חלק מהקבוצה וגם לו יש ימים פחות טובים. במשחק הזה כולנו היינו פחות טובים".

"כולנו היינו פחות טובים". דין גל (צילום ארכיון: שלומי גבאי)
"כולנו היינו פחות טובים". דין גל (צילום ארכיון: שלומי גבאי)

גם ביציעים היה סוער למדי. אחד האוהדים סיפר: "לקראת סוף המשחק הייתה התקפה של נתניה והיה נבדל. קבוצה של אוהדים קיללה את הקוון ושניים מהם ירקו לעברו. פתאום משום מקום הופיע הבעלים של נתניה ודחף אותם. הוא אמר להם: 'אתם תשלמו את הקנסות האלה, אני לא אשלם'. זה היה יכול להיגמר רע. האוהדים אמרו לו שעם כל הכבוד שהוא הבעלים, זה לא התפקיד שלו ושמותר להם לקלל". האוהד המשיך וסיפר: "זה לא אופייני לאייל סגל, הוא ירד לקהל כמו אחרון האוהדים. זה נכון שהוא אוהד את הקבוצה ותרם הרבה כסף, אבל כשאתה בעלים תתנהג כבעלים".

ממכבי נתניה נמסר: "לקראת סיום המשחק, לאחר שסגל שם לב כי מתחיל חיכוך בין האוהדים לקוון, הוא ניגש לאוהדים על מנת להרחיק אותם מהגדר ולמנוע התלהמות מיותרת. סגל ייפגש עם מספר אוהדים כדי ללבן את הדברים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות