fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרוב: מרכז סוהו בהשקעה של 300 מיליון שקלים

המרכז בשטח של 30,000 מ"ר יוקם במתחם פולג בסמוך לאיקאה. היזמים לא מודאגים מהתחרות מחקר שערכו גילה כי סך כוח הקניה החודשי בנתניה הוא כ-378 מיליוני שקלים
מתחמי סוהו בעולם
מתחמי סוהו בעולם
מתחמי סוהו בעולם
אילוסטרציה: פנתרמדיה

בימים אלה החלו בעבודות התשתית להקמתו של קניון נוסף בנתניה. חברת אלקטרה נדל"ן בשיתוף עם בן אפרים ייזום ובניה מתחילים להקים בימים אלה את סוהו מרכז העיצוב והלייף סטייל הגדול בישראל. המרכז יוקם על שטח של 30,000 מ"ר במתחם פולג נושק לאיקיאה מצפון בהשקעה הכוללת הנאמדת בכ-300 מליון שקלים.

הסוהו יתנשא לגובה של שבע קומות מחופות בזכוכית מרשימה ובולטת. כל קומה תאופיין בתחום פעילות ספציפי, בהם: ריהוט, עיצוב והום-סטיילינג, פרזול, בדים, קרמיקה, חיפויים ועוד, בתי קפה ומסעדות גורמה ברמה הגבוהה ביותר. קומת משרדי אדריכלים ומעצבי פנים מובילים שיעניקו שירותים במשרדי בוטיק לחברות ייחודיות מתחומי היזמות והצריכה.

במקום יהיו מיטב הרשתות והמותגים מתחום הלייף סטייל, העיצוב והריהוט מהארץ ומהעולם. 650 מקומות חניה עם פוטנציאל חניה של 3000 מקומות נוספים בסביבתו הקרובה. העיצוב של האדריכל רמי וימר, מאפשר לפגוש את המותגים ונותני השירותים המובילים בתחום תחת קורת גג אחת בתנאים הטובים ביותר האפשריים: מיקום מנצח, נגישות ונוחות הגעה, מקומות חניה רבים ותמהיל עסקים מגוון המייצר פעילות בכל שעות היום ובכל ימות השבוע.

ממחקר שערכה עבור סוהו חברת הייעוץ הכלכלי "צ'מנסקי בן-שחר ושות' בע"מ" עולה כי סך כוח הקניה החודשי בנתניה ויישובי הסביבה הוא כ-378 מיליוני שקלים עם אופציה לגידול עד כ-475 בשנת 2016. בנוסף כוח הקנייה החודשי למוצרי ריהוט ועיצוב לבית מוערך ב-56 מיליון שקלים עד שנת 2016 כוח קניה זה צפוי לגדול לכדי 70 מיליון שקלים.

מתחם פולג הוא בעל פוטנציאל משיכה של 170,000 לקוחות מידי חודש אליהם מצטרפים 17,000 איש המועסקים במרכזים ובמשרדים הסובבים.

קומת הקרקע והמרתף העליון הן קומות הלייף סטייל המאפשרות בילוי של 24 שעות שבעה ימים בשבוע. קומות אלה יוקדשו לחנויות יוקרה, בתי קפה איכותיים, מסעדות גורמה, שוק איכרים וסופר מרקט.

חזונם של היזמים שקומות אלה יהיו לאלטרנטיבה עבור עשרות אלפי המבקרים מידי יום, עובדי המשרדים ובתי העסק מהאזור במתחם פולג לארוחת צהריים איכותית, ארוחת ערב יוקרתית ובילוי לילי. קומות SOHO STYLE יתפסו את הנישה שאינה קיימת במתחם פולג כולו, קומות המיועדות לבילוי, פנאי והנאה ברמות גבוהות ביותר.

הכתבה המורחבת תפורסם ביום שישי ב"חדשות נתניה"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות