fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנתניה רוצים אופניים להשכרה

השבוע נודע בישיבת מועצת העיר כי החברה לפיתוח נתניה החלה להתארגן לקראת הכנת מכרז להשכרת אופניים בעיר. אך בינתיים התושבים ייאלצו לחכות. העירייה ממתינה להודעה אם זכתה במענק של 220 מיליון שקלים ממשרד התחבורה
מלחמה באופניים חשמליות (צילום אילוסטרציה פאנתרמדיה)
מלחמה באופניים חשמליות (צילום אילוסטרציה פאנתרמדיה)

בתל אביב הם כבר הפכו לדבר שבשגרה. "התל-אופן" הפך לטרנד ורוצים אותו גם בנתניה. אלו אופניים ירוקים להשכרה שמוצבים ברחבי העיר. עד כה הוצבו בתל אביב כ-150 תחנות השכרה.

אופניים
צילום אילוסטרציה פאנתרמדיה

גם בנתניה רוצים לראות רוכבי אופניים בעיקר לצורכי תיירות. חבר מועצת העיר שלמה רוזנווסר כבר העלה את ההצעה להקים מיזם כזה לפני שנה.
השבוע נודע בישיבת מועצת העיר כי החברה לפיתוח נתניה החלה להתארגן לקראת הכנת מכרז להשכרת אופניים בעיר.
רוזנווסר ביקש לפעול להכנת מכרז להפעלת מיזם השכרת אופניים לרווחת המטיילים בטיילת ובעיר.

אבל למרות כל התוכניות תושבי נתניה והתיירים ייאלצו בינתיים להמתין ולראות אם עיריית נתניה תזכה במענק ענק לתשתיות תחבורה בעיר במסגרת תחרות "קול קורא" שבה, אולי, תזכה העיר במענק של 220 מליון שקלים לתשתיות בתחום התחבורה הציבורית.

מהעירייה נמסר בתגובה: "במסגרת התכנית שהגשנו נכללים גם אלמנטים הקשורים לאופניים. לפי תנאי ה"קול קורא" פרויקט שקיים כבר אינו מזכה במענק, לכן אנו ממתינים לתוצאות התחרות המתקיימים במסגרת ה"קול קורא" ונפעל בהתאם בהמשך".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות