fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית חרושת לשחקנים

אריק איזיקוביץ
אריק איזיקוביץ (צילום: אלי ראול)

בית"ר טוברוק ממשיכה לייצא שחקנים לקבוצות הבכירות בכדורגל הישראלי. לאחר שסיכמה על העברתם של הבלם איאד אבו אביד והקשר ראול גרומשוב למכבי נתניה ו בשבוע האחרון סיכם בעלי בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ', על מעברו של השוער המבטיח מהדי זועבי לעירוני קריית שמונה.

זועבי הציג העונה יכולת מרשימה בקבוצת הנוער של טוברוק ושימש במשך תקופה ארוכה גם השוער הראשון של נבחרת הנוער של ישראל. בנוסף סיכמה טוברוק מול מכבי פתח תקווה על המשך השאלתו של המגן השמאלי שמוליק מלול ששיחק בעונה החולפת 18 משחקים במסגרת ליגת העל והגביע. בפתח תקווה אמרו כי המאמן החדש של הקבוצה רן בן שמעון התרשם ממלול וצופה לו דקות רבות יותר העונה.

שחקן נוסף שכנראה יחזור לליגת העל הוא חלוץ קבוצת הנוער של טוברוק, דור מלכה, בן 20, שקרוב לסיכום במכבי נתניה. מלכה הושאל בשנה שעברה לקבוצת הבוגרים של מכבי פתח תקווה לאחר עונות מוצלחות בטוברוק. אולם דווקא כאשר עמד להשתלב בסגל הקבוצה הבוגרת, שבר את הקרסול במשחק נוער של המועדון ונאלץ לעבור תהליך שיקום של שנה במהלכה נעדר מהמגרשים.

נושא נוסף שמעסיק את בעלי טוברוק היא עתידו של שחקן המועדון לשעבר, דודו ביטון, שגדל בטוברוק וכרטיסו שייך עדיין למועדון. ביטון היה מועמד למכבי נתניה ואף קיבל מסרים רבים בדף הפייסבוק שלו מאוהדי הקבוצה. איזיקוביץ' הציע לביטון לחזור לישראל בכלל ולמכבי נתניה בפרט. "ביטון יהיה חלוץ מרכזי ומצטיין בליגה הישראלית ויותר מכך נשמח שזה יהיה במכבי נתניה".

אריק איזיקוביץ
אריק איזיקוביץ (צילום: אלי ראול)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות