fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית החולים לניאדו: רופאים בכירים נבחרו למרצים מצטיינים

סטודנטים מהפקולטה לרפואה בטכניון, שעברו הכשרה אצל ד"ר מאיר ויסבורד, ד"ר אריה סימונדס וד"ר רגב כהן, העניקו להם ציונים גבוהים במשובים שמילאו בסיום הכשרתם
בית החולים לניאדו (צילום: רותי ברמן)
בית החולים לניאדו (צילום: רותי ברמן)

 

שלושה רופאים בכירים מבית החולים לניאדו קיבלו בשבוע שעבר תעודת מרצה מצטיין מטעם הפקולטה לרפואה בטכניון.

הפקולטה לרפואה בטכניון מהווה את אחד המוסדות החשובים בעולם להכשרת דור העתיד של הרפואה בישראל ומחוצה לה. על מנת להכשיר את הסטודנטים, זקוקה הפקולטה לרפואה למרכזים רפואיים שישתפו איתה פעולה על מנת לייצר מספיק "שדות קליניים" בהם יכולים הסטודנטים לעבור הדרכות מעשיות על ידי רופאים בכירים. בית החולים לניאדו הוא אחד מהם.

בחירת מוסד רפואי כמוסד המסונף לפקולטה לרפואה מחייב עמידה בסטנדרטים קליניים ופדגוגיים מחמירים. המחלקות נדרשות לבצע הכשרה קלינית הכוללת גם הדרכה פדגוגית מסודרת ומקיפה. איכות ההוראה נבחנת מדי שנה על ידי משובים אותם ממלאים הסטודנטים עם תום תקופת הכשרתם בסבבי רוטציה בתחומים קליניים שונים.

בית החולים לניאדו (צילום: רותי ברמן)
בית החולים לניאדו (צילום: רותי ברמן)

בשבוע שעבר קיבלו שלושה רופאים בכירים בלניאדו תעודת מרצה מצטיין מהפקולטה לרפואה בטכניון: ד"ר מאיר ויסבורד, מנהל מחלקת פגים ויילודים; ד"ר אריה סימונדס, מנהל יחידת פגים וטיפול נמרץ יילודים; וד"ר רגב כהן, ראש היחידה למחלות זיהומיות. התעודה ניתנת על רקע משובים חיוביים מאוד שניתנו על ידי הסטודנטים שלמדו אצל הרופאים. המשובים נבחנים הן בהיבט היחסי מול מרצים אחרים והן בהיבט האבסולוטי _ האם הציון שניתן הוא ציון חיובי גבוה.

ד"ר סימונדס: "זו תעודת הוקרה מרגשת במיוחד היות ואנחנו, כרופאים שמדריכים את הסטודנטים, חשים חובה עמוקה להכשיר אותם בצורה הטובה ביותר על מנת שיוכלו להציל חיי אדם, ובמקרה שלנו, בפגייה, מדובר בחיי תינוקות".

מנכ"ל לניאדו, הרב חיים המרמן, הביע את הערכתו לרופאים על ההשקעה והמסירות בעבודת ההדרכה ואמר: "מדובר בכבוד גדול ללניאדו, כמוסד שעוסק ברפואת החולים היום ובהכשרת דור העתיד של הרפואה הציבורית בישראל".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות