fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"בוֹאָה"

במוצ"ש נפתחה בגלריית הצוק בנתניה תערוכה חדשה וייחודית של האמנית יעל בן שלום
תערוכה: מחפש נחש. צילום יעל בן שלום
תערוכה: מחפש נחש. (צילום: יעל בן שלום)
תערוכה: מחפש נחש.  צילום יעל בן שלום
תערוכה: מחפש נחש. (צילום: יעל בן שלום)

בגלריה על הצוק שבנתניה נפתחה במוצאי שבת התערוכה "בוֹאָה" של האמנית יעל בן שלום. התערוכה הייחודית תוצג במשך כחודשיים ובה מציגה האמנית סוג עבודות חדש, המורכב מעבודות ציור, צילום ווידאו.

מי שהגיע לגלריה על הצוק עוד לפני שהתערוכה נפתחה רשמית, יכול היה לראות כי קירות החלל העליון של הגלריה כוסו בטפט ויניל, צילום של ציור פנורמי קטן שהוגדל באמצעים דיגיטליים למימדי ענק.

אוצרת היכל התרבות העירוני והתערוכה, מאיה קשביץ: "באמצעות כיסוי החלל העגול כולו בדימויים של יער פראי וסבוך יוצרת בן שלום את אפקט הציקלורמה, המעניק תחושה של שהייה בתוך קרחת יער. הצופה מוצא עצמו במרכז חלל ריק בעודו מוקף בתפאורה מלאכותית של טבע אקזוטי. בעידן בו ניתן לקבל חוויה וירטואלית של צפייה ביצירות מופת, אנו מפתחים יכולת לדמיין או להרגיש חומריות גם אם היא אינה נוכחת".

עוד מוצגים בחלל שישה רישומי ענק של עור נחש, העשויים פחם וגרפיט. שתי עבודות וידאו נוספות המוצגות בחלל, הן מתוך סרט שצילמה האמנית ביער בן שמן ובו היא עוקבת אחר פעולת חיפוש הנחש על ידי אחיה שהוא במקצועו לוכד נחשים.

התערוכה תוצג בגלריה שברחוב המעפילים במשך חודשיים ותינעל ב-4 במרץ. בהיכל התרבות אשר תחת כנפיו פועלת הגלריה אמרו השבוע כי מדובר באחת התערוכות היותר ייחודיות שהוצגו בגלריה בשנים האחרונות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות