fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

באנרגיות חיוביות

האהבה והנתינה לזולת הן חלק בלתי נפרד מחייה של השפית הנתנייתית נירית (נירו) קורן מנתניה, שמקפידה לחיות את חייה באופטימיות אינסופית. לפני מספר שנים עברה מהפך בחייה שגרם לה להבין שהאושר שלה תלוי רק בה
נירו קורן (צילום: ברי חיון)
נירו קורן (צילום: ברי חיון)

 

הפגישה עם הנערה דניאלה יונה שנאבקה במחלת הסרטן ונפטרה לפני שבועיים, ריגשה את נירית (נירו) קורן מנתניה: "היא גרמה לי להבין שיש לי כל כך הרבה ללמוד, איך להתייחס לחיים בקלות יותר, איך חיבוק טוב עושה פלאים. כאב לי לראות איך הכאב עשה אותה אדם בוגר בגוף קטן ושברירי כל כך".

כאשר קורן, 35, שפית במקצועה, הבינה שימיה של הנערה דניאלה יונה ספורים ותערוכה מציוריה עומדת להיערך, היא הצטרפה להפקה של עמותת "אור ותקווה" וגייסה את חבריה הטובים השפים המוכרים, בהם רינה פושקורינה, מאיר אדוני, אביבי משה, מיקי שמו, ירון קסטנבאום וניר צוק, להכנת הכיבוד לאירוע.

הקולגות מפרגנים. קורן עם אביב משה וגולן גורפינקל (צילום: פרטי)
הקולגות מפרגנים. קורן עם אביב משה וגולן גורפינקל (צילום: פרטי)

 

"דניאלה נגעה לא רק לליבי. היא ריגשה את כולם, וחבריי השפים התנדבו לשמח אותה באהבה. אני הכנתי 400 מנות של חריימה. הבאנו ממולאים, אורז הודי, תבשיל טלה ועוד. האירוע היה מכובד ומרגש בהשתתפות אנשי חברה ואמנים, בהם הדוגמנית נטלי דדון והזמרים יובל דיין ונתן גושן".

הנתינה היא ערך חשוב בחייה של נירו ו"אהבת חינם" היא מוטו מוביל אצלה. בין השאר היא מתנדבת באופן קבוע בעמותת "נתינה", המחלקת מזון לניצולי שואה ומשפחות מעוטות יכולת בנתניה. במבצע צוק איתן היא ירדה לדרום עם כמה מחבריה השפים ובישלה בתנאי שדה 2000 מנות פאייה לחיילים.

הכתבה המלאה ב"חדשות נתניה" ובמהדורה הדיגיטלית

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות