fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אריק איזיקוביץ' תובע מאמיר כבירי 6.2 מליון שקלים

אריק איזקוביץ' (צילום: בית"ר טוברוק)

הנהלת בית"ר טוברוק שלחה בשבוע שעבר כתב תביעה לבעלי הפועל תל אביב לשעבר אמיר כבירי, על סכום של 6.2 מיליון שקלים בגין הסכם שיתוף פעולה שלא מומש ואחוזים ממכירת שחקנים.

הדרישה באה לידי ביטוי בצו כינוס שהוציא בעלי המועדון אריק איזיקוביץ' כנגד בעלי הפועל תל אביב לשעבר אמיר כבירי, זאת באמצעות פרקליטו עו"ד יוני סונדרס.

בחודש יולי 2016 אמיר כבירי ובית"ר טוברוק סיכמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו התחייב כבירי לשלם שמונה מיליון שקל לאיזיקוביץ'. מקורבים לעסקה טענו כי מדובר בהסכם רכישה, אך מאוחר יותר טענו בטוברוק כי מדובר בהסכם שיתוף פעולה שלא יצא לפועל. בסופו של דבר ההסכם נחתם ובין הצדדים, כך טוענים בטוברוק, נכרת הסכם מחייב.

אריק איזיקוביץ
אריק איזיקוביץ (צילום: אלי ראול)

טוברוק דורשים למעשה 6.8 מיליון שקל מכבירי, אלא שהתברר כי כבירי העביר למועדון הנתנייתי 600 אלף שקל, בגין מעבר שחקנים לאדומים. השחקנים שמופיעים ברשימה הם איאד אבו עביד, אנס מחמיד ואייל דנין. במסגרת התביעה לקבל לידיה 6.2 מיליון שקל, טוברוק דורשת להעביר אליה מחצית מסכום המעבר של אבו עביד למכבי חיפה (כ-1.3 מיליון שקל). במסגרת ההסכם נכתב, כי תמורת מכירות עתידיות של שחקנים מהפועל תל אביב לקבוצות אחרות תקבל טוברוק חמישים אחוז ויוקדם מועד התשלום בגינם.

איזיקוביץ' מסר בתגובה: "אני לא דואג לרגע, יש לי את אחד הערבים הטובים להסכם הזה". עורך דינו של כבירי, אליון עישר: "אין ממש בדרישת טוברוק. הדברים יתבררו ויוכרעו בין כותלי בית המשפט".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות