fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני רוצה להיות הכי טובה בעולם"

בין הרוכבים שישתתפו היום ומחר במרוץ האופניים גראן פונדו ערד-ים המלח תהיה גם רוני פישמן, בת 17 מעיר ימים, שבקרוב תצא לבלגיה להגשים את החלום המקצועני
"המשפחה מתרגשת". רוני פישמן (צילום: פרטי)

רוני פישמן, בת 17, מעיר ימים, אלופת ישראל באופני כביש, תשתתף היום ומחר במרוץ האופניים גראן פונדו ערד-ים המלח, כשבקרוב מאוד מחכה לה קפיצת מדרגה משמעותית בקריירה.

לאחר שבשנה שעברה צורפה לנבחרת ישראל באופניים והשתתפה באליפות אירופה לצעירים, צדה פישמן את עיניה של קבוצת הרוכבים המקצוענית הבלגית איזורקס ובקרוב היא תעלה על מטוס ותצטרף אליה.

פישמן היא דוגמה לנחישות ספורטיבית יוצאת דופן. היא החלה את דרכה בטריאתלון לצעירים והפגינה יכולות גבוהות. לפני כשנה וחצי נאלצה להיפרד מהענף לאחר שנפצעה קשה בטריאתלון אכזיב, אך לא ספורטאית כמוה תרים ידיים. במהלך השיקום היא התאהבה באופניים ובשנה שעברה החלה לצבור הישגים. "במהלך התחרות נקרע לי גיד ועברתי ניתוח שבעקבותיו הייתי מושבתת בכיסא גלגלים. לאחר תקופה ניסיתי לחזור, אבל סבלתי מכאבים חזקים וידעתי שהעיסוק בתריאטלון הסתיים עבורי ועשיתי הסבה לאופניים".

"המשפחה מתרגשת". רוני פישמן (צילום: פרטי)
"המשפחה מתרגשת". רוני פישמן (צילום: פרטי)

תוך זמן קצר הגיעו ההישגים. "לאחר הזכייה באליפות ישראל מאמן נבחרת ישראל, אילן אולמן, שאל אותי אם אני רוצה להיות גם אלופת עולם וכמובן שעניתי בחיוב".

איך נוצר הקשר עם המועדון הבלגי?
"נסענו מספר בני נוער לתחרות בבלגיה, שם יש תחרויות אופניים בשפע והרבה קהל. נציגים מהמועדון הבלגי ראו אותי וזימנו אותי לפגישה. מדובר באחת הקבוצות הטובות באירופה וכבוד גדול עבורי להתאמן איתם".

פישמן תעבור לחיות בבלגיה כדי להגשים את החלום המקצועני. "לא נראה לי שיהיה לי קשה. בבלגיה חיים ספורט ובמיוחד רכיבת אופניים. המשפחה לא תהיה לידי, אבל אני נחושה להצליח".

איך המשפחה מקבלת את המעבר שלך?
"הם מאוד מפרגנים לי. כולם במשפחה שלי ספורטאים והם מתרגשים בשבילי שאני עומדת להגשים את החלום, בשביל זה התאמנתי קשה".

מה הן הציפיות במרוץ ערד ים המלח?
"אני מקווה להתברג במקום טוב. זו הפעם הראשונה שארגיש תחרות של בוגרות".

באולימפיאדה האחרונה הייתה לישראל נציגה אולימפית באופני כביש. זו אחת המטרות?
"זה בהחלט נותן תקווה. אתנה מסייעת בתקציבים ואין שום סיבה של נקצור הצלחות".

מה החלום הגדול?
"להיות הכי טובה בעולם ולהשתתף בכל התחרויות הגדולות. בכל מקרה, גם בקבוצה הבלגית, אמשיך לייצג את ישראל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות