fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אם אתה לא בטלוויזיה, אתה לא קיים"

יהודה אליאס, זוכרים? מי שהוכתר בשנות ה-80 כיורש של יהורם גאון, כיכב במדורי הרכילות ויצא עם דוגמניות, לא הפסיק אף פעם לשיר. ולא, הוא לא מתכוון לעשות קאמבק בריאליטי כזה או אחר וגם לא תתפסו אותו שר באירועים פרטיים בין המנה הראשונה לשנייה כי זה פשוט לא כוסית העראק שלו
"להופיע בתוכנית בוקר- זה לא זה". יהודה אליאס (צילום: רותי ברמן)
"להופיע בתוכנית בוקר- זה לא זה". יהודה אליאס (צילום: רותי ברמן)

מה אומר לכם המשפט "קום והתהלך בארץ"? רובכם בטח תגידו, זה השיר ששר זמר בעל קול נפלא, גבוה ויפה תואר, אך את שמו תתקשו לציין, למרות שבימים אחרים ורחוקים אותו זמר זכה לתהילת עולם כשהוכתר כיורש הצעיר של יהורם גאון, יצא עם דוגמניות והוזכר חדשות לבקרים במדורי הרכילות. לא מעט שנים עברו, אבל יהודה אליאס מעולם לא הפסיק לשיר. מי שבסוף שנות ה~80 שמו הלך לפניו בזכות השיר הזה, עדיין מנהל קריירה מוזיקלית, אך רחוק מאור הזרקורים.

אליאס, רווק ללא ילדים, בן 47, שירת בשנת 1985 בלהקת פיקוד צפון עם יסמין גמליאל ויוסי הדר והיה הסולן של השיר האלמותי "קום והתהלך בארץ". יש לו קול עמוק ומרשים, הופעה נאה, הוא איש חביב ונעים, ולמרות שכל השנים המשיך לשיר ולשחק, משום הוא נשכח בציבוריות הישראלית.

ברזומה של אליאס לא מעט תפקידים: בסוף שנות ה-80 הוא הופיע בהצלחה גדולה במחזמר "סאלח שבתי" לצד זאב רווח (בתפקיד הבן, שמעון, אותו גילם שייקה לוי בסרט האלמותי), בשנת 1987 השתתף בפסטיבל הזמר בערד וזכה במקום הראשון עם השיר "אלייך" ולאורך השנים שיחק בשני סרטים והשתתף בערב שירי נורית הירש עם הסימפונית חיפה, בערב שירי מרדכי זעירא ובפסטיבל האור.

אז הכל טוב ובכל זאת נעלמת מתודעת הציבור.

"אם אתה לא בטלוויזיה, אתה כנראה לא קיים. היום זמר צריך להראות ולהשמיע את עצמו במדיות וזה לגמרי לא פשוט. שיר חדש לא מגיע לטלוויזיה בגלל שאין כמעט תוכניות אירוח. בעבר היו התוכניות של דן שילון, מני פאר, דודו טופז ורבקה מיכאלי. להופיע בתוכנית בוקר – זה לא זה".

יש תוכניות ריאליטי ואנשים מנסים לעשות קאמבק. למה אתה לא שם?

"חשבתי על האח הגדול וי איי פי אבל זה לא מתאים לי. עצוב שצריך לעשות ריאליטי כדי לשוב לתודעת הציבור".

כרווק בן 47 מתבקשת השאלה אם אתה סטרייט?

"אני סטרייט ברור. אוהב נשים ויוצא עם נשים, מאמין ושואף לחיי משפחה שגרתיים, אבל עדיין לא מצאתי את אשת חיי. ואגב, היא לא צריכה להיות דוגמנית".

הסיפור המלא יפורסם מחר ב :"חדשות נתניה".

 "להופיע בתוכנית בוקר- זה לא זה". יהודה אליאס (צילום: רותי ברמן)
"להופיע בתוכנית בוקר- זה לא זה". יהודה אליאס (צילום: רותי ברמן)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות