fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלי דלל: "נתנגד לבנייה אם לא יקודם כביש 561"

ראש מועצת אבן יהודה, אבי הררי, וסגן ראש עיריית נתניה, אלי דלל, ייפנו שוב לשר התחבורה ויבקשו לקדם את סלילת כביש 561
אבי הררי ואלי דלל (צילום: פרטי)
אבי הררי ואלי דלל (צילום: פרטי)

 

 

עיריית נתניה והמועצה המקומית אבן יהודה יפנו לשר התחבורה בדרישה לכלול את קידום סלילת כביש 561 בתוכנית החומש של המשרד ולתקצב את סלילתו.

בפגישה בהשתתפות ראש מועצת אבן יהודה, אבי הררי, וסגן ראש עיריית נתניה, אלי דלל, סוכם כי העירייה והמועצה המקומית יתנגדו בוועדות התכנון השונות לתוכניות הבנייה העתידיות ללא סלילת הכביש. בפגישה נכחו גם מתכנן הכביש אורן ירושלמי ומנהלי הפרויקט.

כביש 561 הוא כביש רוחב אזורי שנכלל בתוכנית המתאר הארצית לדרכים ואמור לחבר את מחלף אילנות בכביש 4 למחלף השלום בכביש 2. דלל מסביר: "עבור נתניה, כביש זה חשוב ביותר ומהווה מפתח לגישה לאזור התעשייה הדרומי ולתחנת הרכבת המתוכננת בקרית ספיר. לרשויות בסביבה, אמור הכביש לפתור את המעבר הקיים היום דרך כפר נטר ואבן יהודה. מעבר זה מהווה מטרד לתושבי היישובים, שכן כל התנועה המגיעה כיום מכביש 6 ומכביש 4 ואליהם, עוברת דרכם". דרך ישובים אלו".

יש לציין כי הררי ודלל פועלים בארבע השנים האחרונות בשיתוף פעולה מלא במטרה לקדם את סלילת כביש 561. בין השאר קיימו ישיבות עבודה ופגישות רבות עם שר התחבורה והצוותים המקצועיים במשרדו ובוועדות התכנון.

"נתנגד בוועדות". אבי הררי ואלי דלל (צילום: פרטי)
"נתנגד בוועדות". אבי הררי ואלי דלל (צילום: פרטי)

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות