fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איש עסקים הורשע במעשה מגונה

בית משפט השלום בנתניה שלח את הנאשם לתשעה חודשי מאסר בפועל בגין עבירות של מעשה מגונה וניצול יחסי מרות. המתלוננת, צעירה בת 18 וחצי, שעבדה בחנות בבעלות הנאשם
בית משפט השלום בנתניה (צילום: רותי ברמן)

איש עסקים מאבן יהודה הורשע השבוע בבית המשפט השלום בנתניה על ידי השופט חגי טרסי בשני אישומים בעבירות של מעשה מגונה, אשר בוצעו במהלך שנת 2008 כלפי המתלוננת, בחורה צעירה כבת 18 וחצי, שעבדה במשך כשנה בחנות בניהולו באחד הקניונים באזור השרון.

בית משפט השלום בנתניה (צילום: רותי ברמן)

השופט פסק לנאשם מאסר בפועל למשך תשעה חודשים. 12 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים מיום שחרורו מהמאסר לא יעבור הנאשם כל עבירת מין. קנס בסך 2000 שקלים או 40 ימי מאסר תמורתו. ופיצוי למתלוננת בסך 8000 שקלים.

במסגרת הכרעת הדין זוכה הנאשם מהאישום הראשון בו יוחסה לו עבירה דומה, אך לצד הזיכוי הנ"ל הורשע במסגרת האישום השני בעבירה של מעשה מגונה בכוח ותוך ניצול יחסי מרות בעבודה, ואילו באישום השלישי הורשע בעבירה של מעשה מגונה.

על פי גרסת המתלוננת, קרא הנאשם למתלוננת לבוא למחסן הקטן הממוקם בחלקה האחורי של החנות. שם אחז בה בחוזקה וחיבק אותה, הוא לא נענה לבקשות המתלוננת לשחררה ולחש באוזנה כי הוא מבקש לנשק אותה, כפי שבן זוגה נוהג לנשקה. לאחר מכן תפס בחוזקה בחזה שלה, עד שצרחה מכאב, ורק אז שחרר אותה.  המתלוננת המשיכה לעבוד בחנות לאחר שהנאשם הבטיח לה שמעשה זה לא יחזור על עצמו.

אלא לאחר מספר חודשים בשעה שהמתלוננת עבדה בסידור סחורה בחלק האחורי של החנות, התקרב אליה הנאשם, נצמד אליה מאחור ושאל אם הוא יכול לנשק אותה. היא השיבה כי אינו יכול לנשק אותה. למחרת לא חזרה עוד אל מקום העבודה.

במסגרת כתב אישום שהוגש נטען כי הנאשם ניצל את גילה הצעיר של המתלוננת, את סמכותו ומרותו עליה ואת תחושת הביטחון והנוחות שחשה במקום העבודה. עוד נטען בכתב האישום כי ניצל הנאשם את האמון שנתנה בו, ועל אף שהבטיח כי לא יחזור על מעשיו, הפר הבטחה זו ושב ופגע במתלוננת, ובשתי הזדמנויות שונות ביצע הנאשם במתלוננת מעשים מיניים אשר חיללו את חירותה של המתלוננת, את פרטיותה ושלוותה ואת זכותה על גופה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות