fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום: התחזה לצלם אופנה והטריד מינית

תושב נתניה כבן 50 מואשם בעבירות אינוס. מכתב האישום עולה כי היה מזמן מתלוננות לאודישן, מבקש מהן להצטלם בתנוחות אירוטיות, אז היה מבצע בהן מעשים מגונים
בית משפט השלום בנתניה (צילום: רותי ברמן)

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לבית משפט המחוזי בעיר, כתב אישום כנגד תושב נתניה בן 50, בגין עבירות אינוס, מעשה מגונה באדם, ניסיון להבאת אדם לידי מעשה זנות בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יונתן טל, בין השנים 2013-2014, במספר מועדים שונים, קשרו הנאשם ואדם נוסף קשר להונות נשים קטינות ובגירות, במטרה לצלמן תמונות בעלות אופי מיני. לצורך מימוש התוכנית, נהג הנאשם לארוב לבחורות צעירות, חלקן קטינות, בסמוך לבתי ספר, קניון או פיצוציות ולהציג את עצמו בכזב כסוכן דוגמניות או כצלם אופנה. הנאשם או האחר היו מציעים לבחורות לדגמן עבורם, תוך הבטחה כוזבת שתמונותיהן יתפרסמו בחו"ל והן ירוויחו כסף רב.

במסגרת מעלליו זימן הנאשם את אחת המתלוננות ל"אודישן" בדירה בנתניה, במסגרתו התבקשה להצטלם בתנוחות מיניות כשהיא בעירום חלקי. לאחר מספר שבועות, בתאריך ה- 6.4.14, הזמין אותה הנאשם לסייע לו ב"אודישן" נוסף אליו הזמין שתי בחורות אחרות, כאשר אחת מהן קטינה. לצורך ה"אודישן" שכר הנאשם חדר בבית מלון בתל אביב תוך שהוא משתמש בכרטיס אשראי של אדם אחר לו הוא התחזה בפני פקיד הקבלה.

במהלך הערב, לאחר שהבחורה האחרת הלכה, שידל הנאשם את שתי המתלוננות, הראשונה והקטינה, להצטלם בתנוחות מיניות, כאשר הן בלבוש תחתון ואף לבצע מעשים מגונים אחת בשנייה. בהמשך, נשארה הקטינה לבד בחדר עם הנאשם בעוד הוא מורה לה להוריד את תחתוניה ולהצטלם בתנוחות מיניות נוספות. לאחר מכן, ביצע הנאשם בקטינה מעשה אינוס ואף ביקש ממנה לבצע בו מין אוראלי.

במהלך החודש שלאחר האירוע יצר הנאשם קשר עם הקטינה במספר מועדים בהם סיפק לה בין השאר מספרי כרטיס אשראי שלא היו שייכים לו ובהן ביצעה הקטינה רכישות באלפי שקלים.

במקרים נוספים, שכנע הנאשם מתלוננות אחרות, ביניהן קטינות, להצטלם ולצלם את עצמן בלבוש חושפני במקומות שונים תוך הבטחה לקריירה וכסף. את כל העבירות הנ"ל ביצע הנאשם למרות היותו תחת צו פיקוח עברייני מין אשר אוסר עליו בין השאר יצירת קשר עם קטינות. מעצרו הוארך עד החלטה אחרת.

לנאשם עבר פלילי הכולל שש הרשעות בעבירות של מעשה מגונה בכוח, בעילת קטינה, מעשה מגונה בנסיבות אינוס, עשרים עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה, שתי עבירות של גניבת כרטיס חיוב, הונאה בכרטיס חיוב, החזקת רכוש גנוב, וסמים. בגין ביצוע עבירות אלו, ריצה האיש תשע שנות מאסר בין כתלי הכלא.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות