fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אירופה מחכה לו

חלוץ קבוצת הנוער אנס מחמיד על סף חתימה במועדון הפורטוגלי בנפיקה ליסבון: "אשב כמה ימים על הנושא ואקבל את ההצעה הטובה עבורי". קבוצת הנוער ממשיכה ביכולת החלשה. איזיקוביץ': "יש לנו בעיה גדולה בנוער ואנחנו מטפלים בזה"
מו"מ על מכירה. אנס מחמיד (צילום: דאבל פס)

מחלקת הנוער של בית"ר טוברוק ממשיכה במסע המרשים בשיווק שחקניה. החלוץ אנס מחמיד נמצא במשא ומתן עם בנפיקה ליסבון לקראת הגשמת החלום האירופי.

מחמיד, בן 18, צפוי להצטרף לאקדמיה של מועדון הפאר הפורטוגלי ולהיקלט תחילה בקבוצת המילואים שתכין אותו לקראת העלייה לבוגרים. מחמיד, שבימים אלה נמצא במבחנים בליסבון, גדל בבית"ר טוברוק והושאל בתחילת העונה להפועל תל אביב. עד כה רשם 16 הופעות בליגת העל במדי התל אביבית.

הבעלים של בית"ר טוברוק אריק איזיקוביץ' יצא בשבוע שעבר לפורטוגל על מנת לקדם את המשא ומתן על מכירת השחקן. "מחמיד עבר בהצלחה רבה את השבועיים של המבחנים", אמר איזיקוביץ', "אנחנו שמחים שעוד כישרון מטוברוק יוצא לאירופה. עדיין לא נסגרו הפרטים על תקופת ההסכם, וזה יקרה בימים הקרובים. מה שחשוב הוא שהם מעוניינים שהוא יישאר".

מחמיד הופיע בנבחרת הנוער 16 פעמים וכבש 13 שערים. "אני שמח להיות מועמד לאחד המועדונים הגדולים באירופה, אבל עדיין לא קיבלתי החלטה. אשב כמה ימים על הנושא ואקבל את ההצעה הטובה עבורי".

מו"מ על מכירה. אנס מחמיד (צילום: דאבל פס)
מו"מ על מכירה. אנס מחמיד (צילום: דאבל פס)

בחזרה לדשא הישראלי. קבוצת הנוער של טוברוק ממשיכה ביכולת החלשה כשבשבת שעברה הפסידה 1:0 לבני יהודה, שדורגה ערב המחזור במקום הלפני אחרון בטבלה. טוברוק ירדה למקום ה-14 עם נקודה אחת יותר מהמקום שמוביל לירידת ליגה.

"יש לנו בעיה גדולה בנוער ואנחנו מטפלים בזה", אמר איזיקוביץ' השבוע, "השינוי שעשינו בקיץ נכשל. המנהל המקצועי החדש רונן גבאי התחיל לעבוד ואמור להביא את השינוי, אבל זה לוקח זמן".

במועדון מתכננים מספר פעילויות חברתיות כדי לגבש את הסגל ולנסות להחזיר לשחקנים את הביטחון על המגרש. "השחקנים סובלים מהרבה בעיות ורק ביחד נצא מזה", אמרו בקבוצה.

במשחק הקרוב תפגוש טוברוק את בני סכנין בתקווה לרשום ניצחון ראשון תחת המאמן שלומי מיטלקה.

קבוצת נערים א' סיימה בתיקו 2:2 מול בני יהודה. יוגב יהודה ולירון אטלן כבשו לטוברוק. הקבוצה מדורגת במקום ה-12 ובשבוע הבא תתארח אצל עירוני קריית שמונה.

קבוצת נערים ב' שמדורגת במקום השני איבדה נקודות יקרות בשבת האחרונה לאחר שסיימה בתיקו אפס מול הפועל כפר סבא. בשבת הקרובה תארח את הפועל רעננה שמדורגת במקום השלישי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות