fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איזיקוביץ פותח את העונה

איזיקוביץ (צילום באדיבות בית"ר טוברוק)
איזיקוביץ (צילום באדיבות בית"ר טוברוק)

 

קבוצות ממחלקת הנוער של ביתר טוברוק החלו באימונים לקראת העונה שתיפתח בחודש ספטמבר. במועדון מביעים אופטימיות גדולה לקראת העונה הקרובה כאשר קבוצת הנוער של המועדון חזרה לליגת העל. בצעד חריג העלה הבעלים של המועדון, אריק איזיקוביץ, פוסט בפייסבוק כפנייה להורים ובו ציין את העובדה שהתרחק מהמועדון בשנים האחרונות והעונה מתכוון לחזור בכל כוחו לניהול השוטף של המחלקה.

איזוקיביץ כתב: "הורים יקרים, כאשר פתחתי את מועדון הכדורגל בשנת 1993, יחד עם עודד מכנס, חרטתי על דגלו את המילים חינוך, 'תרבות וספורט'. ידעתי שבלי חינוך ודרך ארץ, אין סיכוי למועדון להיות בצמרת הכדורגל הישראלי. המועדון חוגג השנה 25 שנים של מצוינות, השגיות, סובלנות, שמירה על החוק, זהירות בדרכים ועוד ערכים בהם אני מאמין – מתוך שאיפה לחנך לאזרחות טובה. זה כבר כמה שנים שמכפישים את המועדון, מכפישים את שמי ומנסים לפגוע במועדון הנהדר שלנו בכל צורה אפשרית. אני יכול לחזק אתכם ולהגיד, שאוכיח לכם בשנה הקרובה את נאמנותי לדרך ולהמשך הצלחתו של המועדון, בעידוד משותף, ההורים ואני, במהלך משחקי השבת, של הילדים המדהימים שלנו בטוברוק. כמובן, אחשוף בפניכם עד כמה ההכפשות האלה נובעות מקנאה, משנאת חינם ומחוסר פרגון למועדון הישגי, ערכי וחזק כמו שלנו. נכון, זה תקופה ארוכה הייתי מרוחק מהמועדון, הביקורת השפיעה עליי, וגרמה לי לא פעם לחשוב ולוותר – אולם – בזכות הילדים שלנו והנתינה שלכם, הורים יקרים, מילאתי בכל פעם מחדש את המצברים ואת הכח והרצון להמשיך. במהלך 25 שנים המועדון הניב פירות. תרמנו רבות להצלחת הכדורגל הישראלי והנתנייתי, סייענו רבות בעזרה כלכלית לילדים נזקקים שהוצאנו מהשכונות וכמובן בסיוע כלכלי למועדון השכן שישרוד כל השנים. שחקני בית"ר טוברוק הגיעו לקדמת הבמה באירופה, לליגת העל והליגה הלאומית. אנחנו המועדון שהוציא הכי הרבה שחקנים לאירופה, ובזכות ההשקעה שלנו יחד, נמשיך להגשים חלומות וללמד ילדים להפוך לשחקנים גדולים. שחקני טוברוק הם גם השחקנים הבולטים בליגת העל. דיא סבא, אלון תורג'מן, שמעון אבוחצירא, חן עזרא, דודו ביטון, שלומי ארבייטמן, אייל גולסה, בן והבה ועוד רבים וטובים. בית"ר טוברוק היא גם סמל לאחווה ולשוויון. הילדים שלנו שיחקו בעבר מול ילדי פלסטין למען השלום, ובשורות המועדון ילדים ונערים המגיעים מכל הארץ. אצלנו שוויון הוא ללא הבדל גזע ודת".

איזיקוביץ  (צילום באדיבות בית"ר טוברוק)
איזיקוביץ (צילום באדיבות בית"ר טוברוק)

עוד הוסיף: "למועדון שלנו, כאמור, הישגים רבים שהשפיעו רבות על איכות ורמת הכדורגל הישראלי, ואני גאה בהיסטוריה שיצרנו יחד: הילדים, ההורים, הצוות המקצועי ואנוכי. במהלך השנה, במסגרת חגיגות חצי היובל למועדון, יפורסמו חלק מכתבות העבר, לצד כתבות חדשות, על מועדון טוברוק – האקדמיה הטובה והיוקרתית ביותר להכשרת שחקנים מקצועיים וחשוב מכך, להכשרת אזרחים טובים. השנה לקחתי על עצמי להחזיר את המועדון לימי הזוהר שלו. הנוער חזר לקדמת הבמה בליגה הלאומית לנוער, בהדרכתו של המנהל המקצועי בני לם. המגרש עובר שיפוץ נרחב הכולל את החלפת הדשא, שיפוץ חדרי ההלבשה ובאמצעות עיריית נתניה שדרוג דרכי הגישה.

הצוות הניהולי התחדש והוא בעל מוטיבציה רבה וניסיון רב בכדי לתת לילדים שלכם ולמועדון את מלוא תשומת הלב – הן בפן החינוכי והן בפן המקצועי. אני מאמין בקידום החינוך, התרבות והספורט בעיר נתניה. אני מאמין, שההצלחה האמיתית היא שרוב השחקנים שאינם מצליחים להפוך לכדורגלנים מקצועיים, הופכים להיות אזרחים טובים, שומרי חוק, חיילים טובים, מועילים ותורמים לחברה. לסיום, אני רוצה להודות לכם, הורים יקרים, שנתתם לי את האפשרות לחנך ולקדם את ילדכם בצורה הטובה ביותר – עם דרך ברורה וערכים ברורים והצלחה הנמשכת 25 שנים ברציפות.

אני מאחל לנו שנהיה תמיד משפחה אחת גדולה. אני גאה בכך שאלפי חניכים שסיימו את טוברוק לא מעשנים ושותים.תודה רבה לכם ולילדים האלופים על האמונה שלכם במערכת. אמונה זו היא הממלאת אותי במהלך כל השנה. ברצוני להודות למנכ"ל היוצא, איציק גניש, שיהיה לך הצלחה בכל דרכך. המון בהצלחה למנכ"ל הנכנס, גי בלאחסן. תמיד נזכור, שטוברוק יש רק אחת לעוד 25 שנה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות