fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אז מה הולך וזה?

מי חגג יומולדת על יאכטה? מי חגג החלפת קידומת במשך חדש שלם? מי המצטיינים של נתניה? ומי ברח מהמצות בפסח? ברברה יודעת הכל
שירן הלפרין (צילום: אבי מדר)
שירן הלפרין (צילום: אבי מדר)

תגידו "היי, התארגנת כבר על דגל?" לשירן הלפרין שפתחה רשמית את עונת הרחצה והצטיידה בלוק קיצי הורס. איפור: נעה גביש גרינבאום.

שירן הלפרין (צילום: אבי מדר)
שירן הלפרין (צילום: אבי מדר)

אפריל פיטרס ציינה 30 להיווסדה במשך חודש שלם. גם אמא רונית השתתפה בחגיגות.

אפריל ורונית פיטרס (צילום: פרטי)
אפריל ורונית פיטרס (צילום: פרטי)

המנטור של המדינה, אלון אולמן, הצליח לבלבל את העוקבים אחריו. את ליל הסדר עשה בישראל עם משפחתו, אבל שבוע לפני כן בילה זמן איכות עם בנו הצעיר גל אי שם באלפים הצרפתיים, והשבוע כבר נראה בדרכו חזרה למערב אירופה עם אשתו אורטל וכמה זוגות חברים.

אלון אולמן בסקי בקלאב מד צרפת (צילום: יח"צ)
אלון אולמן בסקי בקלאב מד צרפת (צילום: יח"צ)

מגן דהרי הנתנייתי שמח לפגוש בשבת שעברה את איציק שבתאי בהיכל התרבות. מגן, שחורש את הארץ לאורכה ולרוחבה על אופנוע עם דגל ישראל ופועל למען אהבת חינם, קירוב לבבות בין חילונים ודתיים, ימין ושמאל ולמען חיים טובים יותר במדינה, ישיק אחיר יום העצמאות את ספרו "לאהוב". אז תפתחו יומנים: 15.5, 18:30, היכל התרבות. ברברה תהיה שם.

איציק שבתאי ומגן דהרי (צילום עצמי)
איציק שבתאי ומגן דהרי (צילום: פרטי)

השפית הנתנייתית נירו קורן וחבריה בארגון "חברים" שפועל 11 שנים בנתניה רתמו סטודנטים מהמכללה האקדמית נתניה ויצאו לחלק סלי מזון מפנקים למשפחות נזקקות לפני פסח. נשמות.

סטודנטים ומתנדבים (צילום: פרטי)
השפית נירו קורן והסטודנטים של מכללת נתניה (צילום: סלפי)

בחבצלת השרון וצוקי ים הרימו יריד של תוצרת מקומית בהצלחה מרובה. היו שם דוכני אמנות ומפעילי סדנאות. הילדים וההורים היו מרוצים.

ירידיוצרים בחבצלת (צילום: פרטי)
יריד יוצרים בחבצלת (צילום: פרטי)

אוהד ריין, אקס "דה וייס", והפרויקט המוזיקלי הבינלאומי שלו, Old Man River, הגיעו בשבת שעברה לפאב האורנוס. היה אינטרנשיונל.

11 אינטרנשיונל. אוהד ריין באורנוס (צילום: שגיא קורטלר)
אינטרנשיונל. אוהד ריין באורנוס (צילום: שגיא קורטלר)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בטקס במעמד ראש העירייה מרים פיירברג-איכר חולקו מלגות ל-32 ספורטאים מצטיינים תושבי נתניה. בין המצטיינים שגיא מוקי, אלוף אירופה בג'ודו לשנת 2015, הג'ודוקאיות ירדן ג'רבי ורז הרשקו והשחיינית זוהר שיקלר שהבטיחה את השתתפותה באולימפיאדת ריו 2016. שחקני מועדון הכדורסל והצוות המקצועי עירוני נתניה קיבלו מגן הוקרה על העפלתם לליגה הארצית. על התוכנית האמנותית הייתה בוגרת "בית ספר למוסיקה", לורן יודיצקי.

הגברת הראשונה והמצטיינות רז הרשקו וירדן ג'רבי (צילום: רן אליהו)
הגברת הראשונה והמצטיינות רז הרשקו וירדן ג'רבי (צילום: רן אליהו)

יהודית בן אהרון ובן זוגה אורי הפליגו על ספינת אהבה בחופי הים התיכון ושיגרו כל העת תיעודים לרשת. עכשיו הם מבלים שבוע ברומא.

יהודית בן אהרון ואורי ברומא (צילום: עצמי)
יהודית בן אהרון ואורי ברומא (צילום: עצמי)

עירית גולני, חובבת ים אמיתית שעושה מדי בוקר מדיטציה בחוף סירונית, קיבלה מבעלה אדם מתנת יומולדת שמתאימה לה בול: הפלגה על יאכטה.

עירית ואדם גולני (צילום: פרטי)
עירית ואדם גולני (צילום: פרטי)

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות