fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורנשטיין מפציץ: צעירים שיעברו להתגורר בשכונות העיר יקבלו סיוע בשכר דירה

עופר אורנשטיין צילום קובי לחמיש
עופר אורנשטיין צילום קובי לחמיש

חבר המועצה ויו"ר סיעת "למען נתניה"  עופר אורנשטיין מתכוון להציג בישיבת המועצה הקרובה הצעה חדשנית לעידוד זוגות צעירים לעבור לגור בשכונות הותיקות בנתניה כמו: דורה, נאות הרצל, אזורים, נורדאו ועוד. לפי ההצעה של אורנשטיין 200 זוגות צעירים שיבחרו לפי קריטריונים של הכנסה, פעילות חברתית ושירות בצה"ל יקבלו מעיריית נתניה סיוע בשכר דירה בגובה של אלף שקלים בחודש אם יעברו לגור בשכונות. ההחלטה  מותנית באישור מועצת העיר.

עופר אורנשטיין צילום קובי לחמיש
עופר אורנשטיין (צילום קובי לחמיש)

לפני עשור יזם אורנשטיין עם ארגון "עזרה" את פרויקט "סטודנטים בונים קהילה", המשכן סטודנטים בשכירות חינם בארבע שכונות בנתניה: חפציבה, נורדאו, אזורים ונאות הרצל בתמורה לחניכה של תלמידים מתקשים תושבי השכונה. הפרויקט שהחל בשכונה אחת עומד היום על 200 תלמידים ומעל 40 סטודנטים וזוכה להצלחה רבה.

אורנשטיין: "גובה שכר הדירה הרקיע שחקים בחמש השנים האחרונות והופך את האפשרות של זוגות צעירים לשכור דירה  למשימה כמעט בלתי אפשרית. במקביל אנו מזהים מגמה של הזדקנות בשכונות הוותיקות ורצון לעודד זוגות צעירים בתחילת דרכם לחזק את השכונות המוגדרות כשכונות במצב סוציו אקונומי נמוך. כניסה של זוגות  צעירים לשכונות אלו יצעיר את השכונות, יעלה את איכות החיים והמעורבות בקהילה, יחזק ויאזן את העומסים של דרישה לגני ילדים ובתי ספר  ובכך יחסוך כסף לעיריה בהקמת מבנים חדשים .כפי שהממשלה מעודדת התיישבות בנגב ובגליל על ידי מתן הטבות  לתושבים כך גם העיריה צריכה לעודד זוגות צעירים להתחיל את דרכם בשכונות ואף להשאר בנתניה  ע"י סיוע ישיר בשכר דירה."

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות