fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזדמנות ממשלתית בחדרה: קידום מהיר של תוכנית לבניית מבני מגורים

מהלך מיוחד של מינהל התכנון במשרד האוצר יוצר הזדמנות מיוחדת לבעלי קרקעות באזור חדרה לקדם במהירות פרויקטי בניה למגורים.
יהושע דיאמנט צילום: מירב בן לולו

כחלק ממאמצי הממשלה ומשרד האוצר להג היצע יחידות הדיור במהירות, איפשר חוק קידום הבניה במתחמים מועדפים לדיור (הוראת שעה) להכריז על מתחמי קרקע פרטית מרובת בעלים, כעל מתחם מועדף לדיור.

הטיפול בקידום המהיר של המתחמים הללו הוא באמצעות הועדה לתכנון מתחמים מועדפים לדיור (ותמ״ל).

לדברי עו״ד יהושע דיאמנט, המייצג בעלי קרקעות רבים בדרום חדרה לצורך קידום תכניות הבניה, ״מדובר פה בהזדמנות אדירה של בעלי קרקעות בדרום מערב חדרה לקדם במהירות תכנית לבניה על הקרקעות שלהם, שכן תוכניות בוותמ״ל מאושרות בתוך מספר חודשים, לעומת שנים ארוכות, אם בכלל, בהליך הרגיל המקובל״.

 יהושע דיאמנט צילום: מירב בן לולו
יהושע דיאמנט צילום: מירב בן לולו

 

לדברי עו״ד דיאמנט, ״התנאי החשוב להצלחת קידום התכניות בכלל, ובחדרה בפרט, הוא ההתאגדות המוקדמת של בעלי הקרקעות לצורך קידום התכנית, מה שימנע התנגדויות ויצור איחוד אינטרסים של כל הנמצאים במתחם. הפיכת דרום מערב חדרה למתחם מועדף לדיור תוביל להאצה אדירה בפיתוח המתחם, ואיחוד כוחות של בעלי הקרקע יוביל לקיצור משמעותי של התכנון והבניה״.

השטחים הפתוחים מדרום מערב לשכונת עין הים בחדרה נחשבים לאטרקטיביים ומבוקשים במיוחד, לאור המיקום שלהם והנגישות הגבוהה של האזור. חלק גדול מהשטחים נמצא בבעלות פרטית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות