fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנוער במועצה האזורית מנשה בוחר בשמאל

בבתי הספר גוונים ומבואות עירון שבמועצה האזורית מנשה, קיימו השבוע מערכת בחירות, במהלכה התקיים פאנל בהשתתפות מועמדים מכל המפלגות. בבחירות הצביעו 1,327 בני נוער,והתוצאות מפתיעות ביותר
בני נוער
בני נוער (צילום: אבי ברומברג)
מעודד למעורבות פוליטית. אילן שדה, ראש המועצה האזורית מנשה (צילום: מועצה אזורית מנשה)
מעודד למעורבות פוליטית. שדה (צילום: מועצה אזורית מנשה)

אם המערכת הפוליטית היתה תלויה בתוצאות הבחירות שנערכו בקרב תלמידי כיתות ז'- י"ב, בבתי הספר גוונים ומבואות עירון, היה לנו מהפך של ממש כשהליכוד היה נדחק מהשלטון. אלו התוצאות בקרב 1,327 בני נוער שהצביעו: המחנה הציוני זכה ב-41 מנדטים, שהם 446 קולות, מר"צ, שלא נחשבת כלל לאחת המפלגות החזקות כידוע התייצבה במקום השני וזכתה ב- 25 מנדטים, שהם 280 קולות, הבית היהודי קיבל 21 מנדטים, שהם 231 קולות, מפלגת יש עתיד קיבלה 20 מנדטים, 225 מקולות התלמידים,.

הליכוד, המפלגה השלטת כיום זוכה אצל נערי השרון רק ל-7 מנדטים המהווים 76 מהקולות, ש"ס קיבלו 4 מנדטים (49 קולות), וכולנו נמצאים בתחתית עם 2 מנדטים (20 קולות). פרויקט הבחירות נוהל ואורגן על ידי נציגי מועצת התלמידים של בית הספר, יותם אלון, מאור ליבסי ורון שפירו, בשיתוף עם מנהל בית הספר ד"ר עופר מוקדי ומחלקת הנוער.

יותם אלון ציין לאחר קבלת התוצאות: "היוזמה של שבוע הבחירות נועדה להעלות את רמת המודעות הפוליטית, ובעיקר להפוך את השיח בנושא לרציני, בוגר ועמוק. במשך שבוע שלם בית הספר, על כל תלמידיו ומוריו, דיברו, עשו וחשבו פוליטיקה. ללא ספק, באמצעות שבוע הבחירות הצלחנו להכניס רבדים חיובים לשיח הפוליטי בקרב הדור של מחר". ראש מועצת מנשה, אילן שדה, ציין: "אנו מעודדים את התלמידים לפעילות ומעורבות פוליטית וחברתית. שבוע הבחירות ותוצאותיו מעידים על כך שתלמידי המועצה הנפלאים שלנו הם כבר היום אזרחים מעורבים, בעלי מודעות פוליטית וחברתית רבה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות