fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלך לעולמו ראש מועצת חוף הכרמל לשעבר מרדכי סלע

מרדכי סלע, אביו של ראש מועצת חוף הכרמל הנוכחי, כרמל סלע כיהן במשך 29 שנה בתפקידו
מרדכי סלע
מרדכי סלע (צילום פרטי)
מרדכי סלע
מרדכי סלע (צילום פרטי)

מרדכי סלע, אביו שלראש מועצת חוף הכרמל כרמל סלע הלך לעולמו בסוף השבוע.  אתמול (ראשון) התקיימה הלווייתו בבית העלמין שבמושב צרופה. סלע, היה ממייסדי מושב גבע כרמל ומעורב ציבורית במועצה. בתקופות שונות בחייו הוא שימש כמזכיר המושב, כגזבר וכיושב ראש הועד ובשנת 1961 התמנה לשמש כראש המועצה האזורית חוף הכרמל, תפקיד אותו מילא במשך 29 שנים.

מינויו של סלע לתפקיד ראש המועצה התקיים כחלק מהסכם רוטציה עם גדעון פיליפס ששימש אז כנציג של הקיבוצים באזור. מיניו של סלע לתפקיד ראש המועצה היווה תקדים בחוף הכרמל שהרי זו הייתה הפעם הראשונה שבמועצה אזורית חוף הכרמל מונה נציג מהמושבים לכהן בתפקיד זה.

במסגרת תפקידו כראש המועצה האזורית חוף הכרמל, עסק סלע בפיתוח ובקידום התשתיות הקהילתיות והכלכליות במושבים. הקיבוצים לעומת המושבים נזקקו פחות לשירותי המועצה בימיו הראשונים של סלע כראש מועצה, זאת בשל העובדה שאלה התנהלו באופן עצמאי מול הרשויות, דבר שהשתנה מאוחר יותר.

סלע היה ראש המועצה שבימי כהונתו בתפקיד זה צורפה קיסריה לתחום השיפוט עליו הוא חלש. במהלך ימי כהונתו פעל סלע לפיתוח של בתי הספר כרם מהר"ל וכפר גלים ולהקמת המרכז הימי בשדות ים שהוקם במטרה לקדם את התרבות והספורט בתחומי מועצה אזורית חוף הכרמל.

סלע פעל גם לטובת חיזוק קשר ויצירת יחסי שכנות טובה עם הרשויות השכנות למועצה אזורית חוף הכרמל, זיכרון יעקב, פרדיס ועתלית שבתקופה בה סלע כיהן כראש המועצה היא תפקדה כרשות בפני עצמה ולא כחלק ממועצה אזורית חוף הכרמל.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות