fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרך הטבע

אחרי שנים רבות וקריירה ענפה בהיי-טק, לפני שלושה חודשים החליטה אביבית ברקוביץ' לעזוב הכל ולהתחבר לטבע. היא ויתרה על מעמד, עבודה בטוחה ומשכורת גבוהה ופנתה לעיסוק חדש, ליקוט צמחים והדרכת סיורים למלקטים
אביבית ברקוביץ' (צילום: סער צוק)
אביבית ברקוביץ' (צילום: סער צוק)

אביבית ברקוביץ' ויתרה על משכורת מאוד נאה, קריירה ומעמ לטובת ליקוט מהטבע והעברת סיורי ליקוט. ולא, היא לרגע לא מצטערת. להיפך, עכשיו היא מרגישה שהיא חיה באמת. "אז סבבה, יש כסף לקנות מה שרוצים, אבל אני פחות עם המשפחה שלי, יש לי פחות זמן לעצמי. היו ימים שהייתי חוזרת הביתה בחמש- שש וכשהילדים הלכו לישון הייתי ממשיכה לעבוד עד 12 בלילה. זה מטורף. הבנתי שאני רוצה לרדת מהרכבת ולהיות יותר בטבע".

בנוסף לליקוט צמחים ירוקים מהטבע ולסיורים שהיא מעבירה בנושא, ברקוביץ', בת 37, תושבת עתלית, אמא לשלושה ילדים, מפיקה סיורי ליקוט למלקטים אחרים וסדנאות רוחניות שונות.
כמו אנשי היי- טק רבים, ברקוביץ' עברה מסלול שכלל לימודי תואר ראשון ושני במערכת מידע מהטכניון ובסיום לימודיה ובמשך שנים שנים עבדה בחברות אלביט, אינטל, איי.בי.אם, טולונה ואי.ביי. בחודש אוקטובר האחרון, הגיע השינוי. ברקוביץ' החליטה שהיא מעדיפה לעסוק במשהו שהיא באמת אוהבת.

אביבית ברקוביץ' (צילום: סער צוק)
אביבית ברקוביץ' (צילום: סער צוק)

                                                    "הרווחתי משכורת של העשירון העליון, אבל זה לא העניין כי כשעובדים בהיי- טק יש המון הוצאות שאף אחד לא מסתכל עליהן. לדוגמה, את צריכה הרבה פעמים בייביסיטר לילדים, בגדים ייצוגיים. אתה גם נשחק מהר מאד ולכן נזקקים לחופשות רבות לפיצוי עצמי על העבודה הקשה".

        הסיפור המלא יתפרסם מחר ב:"כל זכרון"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות